Gå til innhold

ekstern disk som ikke vil kjøre usb 2.0

Anbefalte innlegg

hallo. spør dere i fren fortvilselse.. kjøpte en icybox usb 2.0 og dytta inn en maxtor 60gb disk. når jeg kobler det til mitt a7n8x-e deluxe får jeg bare den erkeidiotiske meldingen om at ytelsen vil øke om jeg kobler til en usb 2.0 port.. jeg har enablet usb 1.1/2.0 i bios. det tar jo vinter og vår å skulle flytte 20gb... noen ide??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
se om du har usb 2.0 i noen av de andre portene. Hos meg er det bare usb 2.0 på 4/8 porter

ingen av de fire bak i alle fall.. men vent.. jo..usbminnebrikken min er usb 2.0 og den flytter 512mb fort som bare det.. mulig det er icybox'n som jukser meg..

Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne ex HD med Flashminne. Selv med USB 1, er flashminne veldig rask (jeg aner ikke hvorfor). Jeg anbefaler:

- prøv HD på en annen PC

- sjekk USB kabel (jeg har sett kabel med USB 2 merking, men jeg vet ikke om hva forskjell er)

Lykke til

Lenke til kommentar
Du kan ikke sammenligne ex HD med Flashminne. Selv med USB 1, er flashminne veldig rask (jeg aner ikke hvorfor). Jeg anbefaler:

- prøv HD på en annen PC

- sjekk USB kabel (jeg har sett kabel med USB 2 merking, men jeg vet ikke om hva forskjell er)

Lykke til

genialt.. :thumbup: den originale kabelen var problemet.. rappa kabelen fra skriveren og da rettet det seg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...