Gå til innhold

Coop med oppgradert Medion. Nå med TV-kort!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke kjøp medion, hvorfor?

1. elendig kundeservice(ble oppringt og kjefta på av en danske)

2. umulig og få tak i reserve deler. jeg prøver skaffe nytt tastatur til en medion bærbar, det har gått tre mnd nå.

3. kvaliteten er generelt lav...

Musa

Lenke til kommentar

Hm, ja.

Ikke akkurat det beste kjøpet man kan gjøre.

Faren min kjøpte 5stk slike, en til hver på jobben.

Har måttet skru samtlige skikkelig sammen etter at de fikk dem og tre av dem har blitt sendt tilbake grunnet defekt minne, tastatur og skjermkort nå.

Får se om man får noe i det hele tatt tilbake.

Lenke til kommentar

Den forrige modellen var bygget av Wistron. Aner ikke om denne er det. Jeg har dog ikke sett noen annen modell derfra med TV-tuner, så det kan vel godt hende at det er noen andre. Om Coop sier noe slikt som at det er en oppfølger fra Medion betyr det ikke nødvendigvis at det er samme PCen. Nettopp det at det er en Medion gjør at jeg tviler. Det ser ut til at de er av typen som kjøper både det ene og det andre både herfra og derfra og selger til det er tomt før de repeterer. Produktomfanget deres er veldig varierende og inkonsekvent.

Edit: Forrige gang Coop hadde en slik kampanje samsvarte den med en tilsvarende hos Aldi Markt i Tyskland og Belgia. Tilfeldigvis(?) har de også nå en kampanje f.o.m. i går på en Medion MD 95400, og den der skal jeg nesten banne på at er bygget av Uniwill. Da gir TV-informasjonen god mening også, siden Uniwill har modeller med TV-mulighet fra før. Nok en edit: Tja. Den TV-boksen er en snodig løsning. Tysk test. Fant ingen skikkelig gode bilder. Synes fortsatt sen ser Uniwill-ish ut, men skal ikke lengere banne på det. Hvis ikke er min neste gjetting at den er en en Arima. Billig nok, da, hvis det er denne.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...