Pey'J Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 DinSide Data kan melde om at Coop Prix og Obs! igjen vil selge Medion bærbar, pga suksessen i november i fjor. Denne gangen er maskinen oppgradert med TV-kort og prisen senket med 1000,- Dette er virkelig et ekte"løp-og-kjøp!" tilbud! Medion MD42200 Spesifikasjoner Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ATI Mobility Radeon 9650 grafikk med 64 MB DDR-minne Hva i? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dæggern, denne så jo også bra ut.. Go Prix! Har lenge lurt på om jeg skulle kjøpe meg en bærbar, men aldri liksom funnet noe som var greit balansert med tanke på pris/ytelse. (Da med min lommebok i tankene seff). Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Helt grei sak det der, mye PC for pengene. Synd skjermen ødelegger enhver interesse for å anskaffe seg en. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ikke kjøp medion, hvorfor? 1. elendig kundeservice(ble oppringt og kjefta på av en danske) 2. umulig og få tak i reserve deler. jeg prøver skaffe nytt tastatur til en medion bærbar, det har gått tre mnd nå. 3. kvaliteten er generelt lav... Musa Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde tenkt å kjøpe pcene på forrige kampanje, men uteble fordi: 1. Dårlig sammenskrudd 2. For mye plast 3. Følelse av dårlig kvallitet Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&view=techinfos Betaler heller 1000 mer og får denne. Edit: Eller DENNE med 200mhz dårligere cpu og bedre skjerm og grafikkkort for samme prisen. Endret 2. mars 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm, ja. Ikke akkurat det beste kjøpet man kan gjøre. Faren min kjøpte 5stk slike, en til hver på jobben. Har måttet skru samtlige skikkelig sammen etter at de fikk dem og tre av dem har blitt sendt tilbake grunnet defekt minne, tastatur og skjermkort nå. Får se om man får noe i det hele tatt tilbake. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) # Opprinnelig svar redigert bort av Sven-O# Endret 5. mars 2005 av sven-o Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hadde nok ikke kjøpt den pcen der nei, sikkert ok, men XGA oppløsning er ikke mye og skryte av, og i tillegg så er det Medion, og da blir vel valget enkelt Lenke til kommentar
qwert Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Den forrige modellen var bygget av Wistron. Aner ikke om denne er det. Jeg har dog ikke sett noen annen modell derfra med TV-tuner, så det kan vel godt hende at det er noen andre. Om Coop sier noe slikt som at det er en oppfølger fra Medion betyr det ikke nødvendigvis at det er samme PCen. Nettopp det at det er en Medion gjør at jeg tviler. Det ser ut til at de er av typen som kjøper både det ene og det andre både herfra og derfra og selger til det er tomt før de repeterer. Produktomfanget deres er veldig varierende og inkonsekvent. Edit: Forrige gang Coop hadde en slik kampanje samsvarte den med en tilsvarende hos Aldi Markt i Tyskland og Belgia. Tilfeldigvis(?) har de også nå en kampanje f.o.m. i går på en Medion MD 95400, og den der skal jeg nesten banne på at er bygget av Uniwill. Da gir TV-informasjonen god mening også, siden Uniwill har modeller med TV-mulighet fra før. Nok en edit: Tja. Den TV-boksen er en snodig løsning. Tysk test. Fant ingen skikkelig gode bilder. Synes fortsatt sen ser Uniwill-ish ut, men skal ikke lengere banne på det. Hvis ikke er min neste gjetting at den er en en Arima. Billig nok, da, hvis det er denne. Endret 2. mars 2005 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå