tommy18 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har nå endelig fått pengene tilbake fra komplett etter at jeg returnerte DRITTSPILLEREN tilbake til dem pga dette *Elendig batteritid *Knotete å søke frem sanger *Tar 2-3sec å bla frem til neste sang ved random *Minijack kontakten ble løs til tross for at jeg behandlet spilleren veldig bra *Kan ikke jogge med den *klompete og stygg, vanskelig navigasjon Jeg vil ha følgende: *minimum1Gb lagringskapasitet *God batteritid, alt over 12 timer *Enkel navigasjon *Fantastisk lyd *Spiller som jeg kan jogge med *Må tåle en del, ikke bli ødelagt av ingenting slik som Creative Zen Micro ble. Hvilken kan dere anbefale? Lenke til kommentar
tommy18 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 oioioi: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...3.0.5.1.1.1.1.0 6Gb og 18 timers batterikapasitet til bare 2290 inkl frakt? Noen synspunkter på denne? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 oioioi: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...3.0.5.1.1.1.1.0 6Gb og 18 timers batterikapasitet til bare 2290 inkl frakt? Noen synspunkter på denne? Ikke kjøp harddisk spiller hvis du skal jogge. De blir slitt ut over tid. Kjøper du minnebrikke spiller slipper du å tenkte på at det skal skje der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Baksida med flashspelar er at du får lite GB for pengene. Eg synest iPod Mini er ein kjempegod spelar. Lett og enkel å ha med på joggetur. Upåklagelig design og brukarvennleg. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Baksida med flashspelar er at du får lite GB for pengene. Eg synest iPod Mini er ein kjempegod spelar. Lett og enkel å ha med på joggetur. Upåklagelig design og brukarvennleg. Skjønner det, men problemet er at den har en fysisk skive som snurrer rundt. Altså tåler den mindre ved fall. Eller færre fall enn en med minnebrikke. Produsent og merke har også noe å si, kvaliteten varierer mye. Minnebrikker har ingen og er gjerne små og kompakte. Men du forstår meg sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå