Gå til innhold

KOTOR 2, klikker i innlastingen.

Anbefalte innlegg

Har problemer med KOTOR 2.. Ganske ofte klikker det under loadingene, og jeg får opp det vinduet hvor jeg får velge om jeg vil "sende" eller "ikke sende" feil rapport eller hva faen det er, så havner jeg tilbake til windows... D i seg selv er jo irriterende nok.. Men nå har det klikket fullstendig! Den ene save game'n min får jeg ikke loadet i d hele tatt, og den andre fucker opp kisen min!! (Se på bildet!) Får en random kis, uten klær på level 1! Skjønner ingenting jeg nå!! =)

Spillet starter forresten windowed hele tiden, så jeg må gå inn å bytte oppløsning hver gang jeg starter spillet... :cry:

Noen som vet hva som foregår? Har null problemer med andre spill...

Edit: Er forresten ikke der mannen på bildet er, jeg egentlig er på game'n... Jeg bare havner der!! =)

#topic endret av moderator#

post-187-1109718194_thumb.jpg

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet som du skriver om her.. viste seg at jeg hadde fått noe spyware som kjørte pop-ups, som fikk spillet til å henge seg. Spesielt gjalt dette i overgangene mellom filmsnutter og spill. Fjernet spywaren og alt virer som det skal nå.

Lenke til kommentar

Klomp1: Nei, det med at den ikke finner noen patcher er en bug! :p

Du må laste den ned manuelt, for så å installere den.

BTW: Last ned Ad-Aware SE (Personal). Den er gratis. (Søk etter Adaware på google ;) )

EDIT: Om du ikke klarer å installere oppdateringen, anbefaler jeg at du tar en re-install.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Får ikke til å innstalere patch'n! :( Har innstalert spillet på nytt også...men får bare feilmelding når jeg prøver å patche! :ermm:

Edit:

NOTE: There are no Domestic/North America versions available at this time

Kan det være jeg har en amerikansk versjon av spillet?? :whistle:

post-190-1109801928_thumb.jpg

Endret av klomp1
Lenke til kommentar
hvilken feilrapport der det du får?

jeg fikk en at "memory could not be written"

hvis det er denne du får, kan jeg forklare hvordan det løses ;) men ikke før nødvendig. det tar litt tid.

Sorry, glemte å svare... Får ikke den feilmeldingen... Får egentlig ikke en feilmelding i d hele tatt... Det bare klikker, så havner jeg i windows, så får jeg den standarde meldingen om jeg vil sende en feilrapport til microsoft eller ikke...

Lenke til kommentar
Får en random kis, uten klær på level 1! Skjønner ingenting jeg nå!! =)

Edit: Er forresten ikke der mannen på bildet er, jeg egentlig er på game'n... Jeg bare havner der!! =)

akkurat samme problemet har jeg hatt...kisen min var hvit, sto det noe som "i am broken, so very very broken" på de folka dine som var føkka vekk?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ikke! :p

Men uansett begynte jeg på nytt, og lagret spillet jevnt og trutt på 3 forskjellige slot'er, og jeg har kommet meg forbi der jeg "satt fast" sist...

Det viste seg at jeg ikke fikk tilbake han lille droid'n, som vist på bildet... I stedet for droid'n sto han stygge kis'n fra mitt første bildet der... Og jeg fikk ikke noen film eller noe, som d skal være... Så d var nok den bug'n, som bug'a save game'ene mine! =)

Har gitt opp å patche, bare vil ikke d... Lagrer i stedet spillet hundre ganger.. ;)

post-190-1109854936_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting.. Hvor i alle dager ble det av "kompisene" mine?!? Jeg hadde jo 2 companions, men etter at jeg utførte mini oppdraget med droid'n på bildet, så kom jeg tilbake alene... Skal d være sånn, eller er d nok en bug???

post-190-1109878602_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ingen anelse om det er en bug eller ikke, men bare gå til char-screen eller hva den nå heter og velg å ta de med igjen. Skjedde 2-3 ganger med meg også. Altså knappen øverst til høyre som ser ut som en person med en sol/blomst bak seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...