eirikd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg bestilte internett fra alfanett da jeg var 16 alså 8 år siden nå, har alltid hatt samme greia.347kr i månden fikk no sånt som 320/128 i starten så gikk det litt fram og tilbake opp og ned med hva jeg fikk men har alltid betalt det samme. så ble alfanett kjøpt av telenor for noen år siden og etter det..flere og flere valgte bort dette.. så da fikk jeg jo mer stabil linje..fungerte strålende en stund.så har dem drevet å forandret igjen dagens fart er 750/150 og det hakker i WoW når jeg bruker skype med 2 andre samtidig.. og da er det ingen annen belastning på linjen ringte i dag til telenor og snakket med dem for dette kunne umulig stemme at når jeg gjør så lite. så blir internett så dritt så dem henviste meg til www.tptest.se for å teste linjen og ja jeg fikk det jeg betaler for... men alikevell føler jeg meg litt voldtatt burde jeg bytte til ngt? hva kan jeg gjøre.. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 er det canal digital du mener? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 dette er en typisk flaskehals linje og den er ikke verdt 347 kr mnd. Telenor sitt "bredband" er kanskje den verste flaskehalsen som fins i Norge? Bytt leverandør. audi_a8 Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 ja stemmer det..telenor ble kjøpt opp/byttet til canal digital engang også.. føler meg bare som en rest som har hengt igjen fra tidligere firma.men dem må beholde samme prisen så dem bare gir oss drittfart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg har 1Mbit/256 til samme prisen som det du betaler for din flaskehalslinje..hos telenor. Funker storveis. Men du bruker det over telefon? Endret 1. mars 2005 av Bitex Lenke til kommentar
inSain Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hm.. jeg vet ikke helt men 150kbps upload er ikke akuratt så veldi mye å gå på.. skype med 2 stk bruker faktisk en del upload (skype er langt ifra det beste programme å bruke til å snakke med vist du har lite uploadfart) å wow litt så det er kanskje logisk at det lagger litt? Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 brukt netlimiter for å se hvor mye linje alt bruker.. skype med 2 andre 3-6kbs wow tar overaskende lite dette er foresten via tv kabelen..er så fint med tv kabelen fint konsept dritt linje for 97kr til så får jeg samme utfart som innfart.. verdt det? 444kr for 750/750 Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 for 97kr til så får jeg samme utfart som innfart.. verdt det?444kr for 750/750 jepp det er det Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 evt bare ta ngt Alpha 1100 + NextPhone (1250/320 Kbps) – 19x /5x ISDN - 476,- eller burde jeg satse på høy utfart? går jo greit å ta ned ting nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå