Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ustabilt nett fra NGT, eller feil hos meg?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har en netopia 3351 ruter og leverandøren min er NGT.

nå de siste ukene har jeg hatt litt problemer med nettet,

enten så har jeg 60% av ned hastigheten. ellers så har jeg full hastighet men da kobler den seg fra og til hele tiden..

noen som har vært borti dette før?

takker masse for alle svar

mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også hatt ganske ustabilt nett om dagen fra NGT. Jeg opplever at internett koblingen plutselig faller ut...og noen ganger er det sinnsykt treigt.

*Håper på mange andre erfaringer, og at det ikke bare gjelder et fåtall stakkarser :cry:

Lenke til kommentar

Har 2mbit NGT og Netopia 3357W (trådløs). Aldri opplevd et eneste problem med linjen siden jeg begynte å abonnere i fjor høst (installerte linjen selv) og er kjempefornøyd med NGT. Jeg belaster linjen maksimalt døgnet rundt, og hastighet er omtrent nøyaktig hva jeg betaler for (kilde jeg overfører fra har 1 gigabit linje så den leverer alltid mer enn jeg kan få ned).

Tror kanskje det har litt å si hvor man holder til, avstand til nærmeste sentral etc?

Trond

Lenke til kommentar

Har samme problemet. Har også samme router. Det som skjer her er at hvis jeg restarter routeren så får jeg full hastighet. Men da begynner den etter en stund å koble seg av og på hele tiden. Så synker hastigheten igjen. Om jeg har full hastighet å telefonen ringer så detter det også ut. Men om jeg har lav hastighet detter den ikke ut om tlf ringer. Lurer på om det er sånn hos deg også for dette er jævlig rart.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har store problemer med at det plutselig ikke føles som nettet er der. Det tar 1-2 min bare for å gå inn på en vanlig side. Hvis jeg restarta routern så funka det i et par timer før problemet kom tilbake. Jeg ringte og sa ifra til NGT, så sendte de meg en ny router. Men problemet er der fortsatt. :(

Trodde jeg var alene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...