Efreet Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Såg dette på lan hos ein fyr. Dei lyste når dei blei lyst på, glødet i mørket i forsjellige farger. Nokon som veit kor eg kan få kjøpt dette frå ein norsk butikk/webshop? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Orange, 10 stk. Sorte, 10 stk. Rød, 10 stk. Hvite, 10 stk. Blå, 10 stk. Ellers tror jeg de har på Biltema, eller på Clas Ohlson (Søk på "strips", så finner du det sikkert) EDIT: måtte fikse på noen linker. Endret 1. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Lyser desse i mørket i sin farge? Såg ikkje noko om det på siden der. Takk for kjapt svar btw. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 de du får på clasolshon lyser litt i UV lys....kostet 129 for en boks med masse strips, masse forskjellig farger!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, tror ikke de fra microplex lyser i mørket, men tror som sagt de har noen slike på microplex. Du kan jo eventulet lakke dem med UV-maling, eller tegne på dem med UV-tusj Du traff "heldig", det som er grunnen til at du fikk svar så kjapt. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) den tusjen fra microplex er ikke den beste tusjen du kan få tak i værtfall etter det jeg har sett og hørt! fluoriserende penner er det som er kulest i uv lys! Endret 1. mars 2005 av wakZ1 Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 du traff heldig? ^.ó Jaja, eg får sjekke litt rundomkring. er det noen gode UV penner (blankae da siden dei skal dekke over fargede strips) som fester seg godt til plastikk? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan jo sjekke brainbug90`s UV-guide, der er det en lite med webshops, og vanlige butikker som selger slike ting. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Takker sigen for referansen.. Vel, det finnes egen UV-maling for glass, men jeg vil tro den fra Microplex og de fleste andre fester seg helt fint på de fleste overflater! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vet det kanskje er litt sent nå, men fant noen UV-reaktive strips nå: Noen å velge mellom her ja... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Sirfa mye på FrozenCPU, har aldri funnet de stripsene.. Lagt til i guiden! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Var bare tilfedig innom jeg, og kikket igjennom nesten alt de hadde. Fint tillegg i guiden! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 de blå og de røde fra clasern er uv reaktive de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå