jødahl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tror dette kan være et virus eller noe.. MSN messenger funker ikke. Det står at det er en nyere versjon tilgjengelig, men når jeg skal innstallere den kommer det en feilmelding. Derfor får jeg ikke stratet den. Jeg har hørt at fler sliter med det samme. Jeg lurer på om det kan være et virus som noen vet noe mer om? Det er kjørt virussjekk, men hjelper ikke på problemet. - Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tror ikke dette funker, men du kan jo prøve: Skru av brannmuren din mens du prøver å laste ned, kan hende det er det som er årsaken. Hvilken versjon av MSN Messenger bruker du? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Dette er feilmeldingen: Installasjonsprogrammet har oppdaget en uventet feil uder installasjonen av denne pakken. Dette kan indikere et problem med denne pakken. Feilkoden er 2755. Et annet problem jeg har oppdaget er at man ikke kan skru på brannmuren, så det får ikke vært at den står på! hehe.. Noen som vet hva dette kan være? Når jeg setter den på, skrur den seg av igjen med en gang Jeg bruker den eldste msn, fordi det er den eneste som funker. Er når jeg prøver å installere nr. 7 det ikke funker! Endret 13. juni 2005 av jødahl Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette med at brannmuren skrur seg av kan dreie seg om virus. Hvilket antivirus-program og hvilken brannmur bruker du? Du kan jo prøve å scanne etter virus og evn. ta en online scan med HouseCall. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Hva med og gå på Msn sine sider og laste det ned manuelt? om det hjelper da. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jødahl, du har et problem på PCen din. Seriøst. Scan for virus og spyware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå