sigen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Går det ann med et program som kan ta opp det som vises på PC-skjermen, som f.eks. et spill, eller enn film? (til admin: ikke helt sikker på om dette er rett sted å poste, så dere får flytte det hvis det er feil) Lenke til kommentar
toak Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan bruke Wink, som tar opp en video av skjermbilde, men det tar utrolig mye resurrser dersom du skal ta opp lange filmer. http://www.debugmode.com/wink/ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Takk! Har lastet det ned nå, men hvor mye resurser tar det? Jeg har 2 GB RAM (ikke noe flaming her nå!) en Intel Pentium 4, 3.2 GHz prosessor, og nok lagringsplass til endel filmer, skulle vel holde dette? Lenke til kommentar
W Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Går det ann med et program som kan ta opp det som vises på PC-skjermen, som f.eks. et spill, eller enn film? (til admin: ikke helt sikker på om dette er rett sted å poste, så dere får flytte det hvis det er feil) Du kan bruke blant annet bruke: fraps (kan bare brukes til spill og film), SnagIt 7 eller Camstudio. Endret 2. mars 2005 av Zyztem Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Takk Zyztem, har nå lastet ned alle de tre programmene du anbefalte, for å sjekke hvilket av alle her som er best (til mitt formål) Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg har lasta ned alle programmene som er nevnt i denne posten. Hvem var best til hva? Endret 2. mars 2005 av Radi Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har ikke fått testet dem enda, jeg er litt opptatt med forumet, samtidig som jeg rydder rommet. (en hybelkaninene min provde å kvele meg med en nettverkskabel i går, til og med de klagde på rotet ) Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (en hybelkaninene min provde å kvele meg med en nettverkskabel i går, til og med de klagde på rotet harhar.gif ) Har du ikke våpen mot de da? :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (en hybelkaninene min provde å kvele meg med en nettverkskabel i går, til og med de klagde på rotet harhar.gif ) Har du ikke våpen mot de da? :!: Jo, jeg fikk skrudd på en 250 W PSU, og grillet noen av dem. Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av noen delta-vifter, så de blir tatt før de vokser seg for store! Hehe! Men til topic igjen: Ingen av de programmene funket til mitt bruk, noen kunne bare ta opp i 30 sek. noen kunne bare ta stillbilder (og det har jeg programmer for fra før) Har jeg bommet helt, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå