Gå til innhold

HW.no guild - Horde (les første post)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en karakter på Sunstrider jeg.

 

Estoroth, Warlock 35

Undead Horde

Professions:

Tailoring ca 180 - Kan lage 'Robe of Arcana' til Warlocks i guildet ;)

 

Hadde vært glimrende å tilhørt en norsk guild og slippe mas fra Ungarere, Engelskmenn osv. Viktigst for meg er at det er et "voksent" guild og at folk faktisk forsøker å perfeksjonere klassen sin.

Lenke til kommentar

Jeg er på BB med en lvl 15 warlock..(kommer meg vel oppover snart :) )

 

Lvl 80 i tailoring og ca 60 i enchanting :)

 

Kunne også tenkt meg en norsk guild som er litt mer oppegående og veit hva det å være i en guild betyr... Om det er interesse for en norsk guild på BB med folk herifra hovedsaklig så kan jeg sikkert starte den opp, send meg nick på PM :)

Lenke til kommentar
Nå kommer det snart character migration da *hpåe* og da vil det sikkert være lettere for oss å komme sammen :D

Tviler. Systemet er vel slik at de på Realm X kan flytte over til Realm A, de på Realm Y kan flytte over til Realm B osv, X og Y er da high-populated mens A og B ikke er det.

 

Det er vel ment at alle spillere på realms med mye kø osv skal få muligheten til å flytte til et bestemt realm uten kø, du kan ikke velge hvor du havner og alle fra serveren som flytter over havner på samme low-pop realm.

Lenke til kommentar

Hei folkens.

 

har spilt morrowind til jeg drømmer om de flyge øglene om natta.

så har hørt moe godt om WOW. like greit og bli med i en seriøs klan med engang.

 

 

har egentlig bare 2 spørsmål

 

1 hvor får jeg tak i spillet fort? kan jeg laste ned fra nettet? og bruke kreditkort, eller må jeg gå i en butikk?

 

2. jeg vil bli magiker, men har lest mye rart om magiker typer og WOW, noen spesielle magiker typer som klarer seg godt på egenhand og i gruppe??

 

ps jeg liker vansklige valg så magiker blir jeg. og jeg er godt over 18 år, bare ikke helt edru så det forklarer skrivefeil.

 

edit, glemte og spørre, hvor i spillet finner jeg dere, og hvor søker jeg om medlem skap, har som regel bare tid til og spille i helgene grunnet jobb.

 

Ekseth

Endret av Ekseth
Lenke til kommentar

Magikerklasser er i hvertfall inget problem :)

 

Du har foreksempel Mage som deler heftig med damage, priest som er en utmerket healer (dealer også en god del damage om du vil :yes: ) så har man også klasser som Warlock og shaman som også er "magi" basert..

 

Jeg må dessverre starte warlocken min på nytt denne helgen, blir nok på BB igjen og jeg er i hvertfall veldig intressert i å starte opp en hw.no guild :thumbsup:

Lenke til kommentar

Tja, du må nesten prøve de forskjellige klassene selv, men "magiker" kan stort sett alle klasser i WoW beskrives som.

 

Shaman/Paladin/Druid: Har healing-spells, damagespells og klarer seg OK med melee-våpen.

 

Priest: Har en del damage-spells, men er først og fremst en healer. Ikke brukbar i nærkamp.

 

Mage: Kanskje det du mener med magiker? En mage har mange forskjellige måter å holde fienden på avstand på, samtidig som han kan gjøre veldig mye skade på veldig kort tid. Kan bli mye "nedetid", da mage fort går tom for mana, noe som egentlig går opp i opp med at mage dreper relativt fort(når du går tom for mana må du sette deg ned og drikke "mana-vann", noe en mage kan lage selv(eneste klassen som kan det)). Ikke brukbar i nærkamp.

 

Warlock: Har pet/demoner til å holde fienden i sjakk i nærkamp mens warlocken holder seg i bakgrunnen og kaster mange forskjellige forbannelser og spells som gjør skade over tid. Ikke brukbar i nærkamp, men har pet som kan sloss for deg(men det funker ikke like bra mot andre spillere, da de gjerne går rett på deg).

 

Hunter: Litt lik warlock, bortsett fra at han ikke bruker magi. Kan temme ville dyr til å sloss for seg, mens hunteren holder seg i bakgrunnen og skyter med pil&bue eller gevær. Ganske dårlig i nærkamp, men ikke fullt så dårlig som magikere pga at han kan bruke bedre armor og våpen.

 

Warrior: En klasse som er vanskeligere å mestre enn en skulle tro, kan kun gjøre skade i nærkamp og da ganske lite skade(warrior er best i grupper, warrior holder på fiendene mens diverse magikere healer warrioren og dreper fienden med kraftige spells). Mange mener warrior er den dårligste klassen i PvP(kamp mot andre spillere), hunter er også en god kandidat til den stillingen....

Kan også mestre bueskyting eller gevær, men gjør relativt lite skade med det.

 

Rogue: Også en nærkamp-spesialist, men er mer snikete, en god rogue skal helst ha drept fienden før han vet ordet av det, da spesialiteten til en rogue er å snike seg innpå en fiende og knivstikke fienden.

 

 

 

 

Tror det var alle, om det er noe mer du lurer på må du bare spørre.

Om du er ute etter en "ren" magiker og ikke vil engasjere deg i nærkamp, burde du satse på enten en mage eller priest, alt etter som din spillestil(de to er vidt forskjellige).

 

Du kan forresten lese litt her: http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
meele knuser jo prist, og mage som bare det da, simpelt.

 

hunter blir nok ganske digg i lvl 40 når den kan bruke mail

Melee-folk knuser neppe mage nei, vi har nemlig kjekke ting som "Frost Nova"(Area of Effect som fryser alle i nærheten i 8sec) og Cone of Cold(-50% movement speed på alle i den retningen du kaster spellen i 8sec+litt damage).

 

I tillegg har vi Polymorph, gjør fienden om til en sau i 10-60sec(men fyller fort opp all HPen til fienden), åpner alle kamper med denne så jeg kan fyre opp noen kraftige spells uten at du kan gjøre noe som helst med det(men effekten blir brutt når du blir skadet da).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er bare om og jegøre at noen litt high level tar tak og får 10 random folk til å skrive under på "petition". Så har man guild. Vi trenger et navn på guilden også, hw.no synes jeg blir lamt i wow. Bedre å finne et kult navn. Spiller aktivt på Arathor nå, men hvis det blir noe av denne guilden, kommer jeg til burning blade og blir med :)

Endret av Munch
Lenke til kommentar
Warrior: En klasse som er vanskeligere å mestre enn en skulle tro, kan kun gjøre skade i nærkamp og da ganske lite skade(warrior er best i grupper, warrior holder på fiendene mens diverse magikere healer warrioren og dreper fienden med kraftige spells). Mange mener warrior er den dårligste klassen i PvP(kamp mot andre spillere), hunter er også en god kandidat til den stillingen....

Kan også mestre bueskyting eller gevær, men gjør relativt lite skade med det.

Dette er feil, en lvl 60 Warrior i det gamle guildet mitt klarer ofte å gjøre 3000dmg på ett par sekunder med instant ability's, men det er jo ikke mye det...

 

Når det gjelder Warrior i PvP vil en god Warrior som regel ta en Rogue og en Hunter, og etter min erfaring en Warlock/Mage også. Men det spørs jo selfølgelig.

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Warrior: En klasse som er vanskeligere å mestre enn en skulle tro, kan kun gjøre skade i nærkamp og da ganske lite skade(warrior er best i grupper, warrior holder på fiendene mens diverse magikere healer warrioren og dreper fienden med kraftige spells). Mange mener warrior er den dårligste klassen i PvP(kamp mot andre spillere), hunter er også en god kandidat til den stillingen....

Kan også mestre bueskyting eller gevær, men gjør relativt lite skade med det.

Dette er feil, en lvl 60 Warrior i det gamle guildet mitt klarer ofte å gjøre 3000dmg på ett par sekunder med instant ability's, men det er jo ikke mye det...

 

Når det gjelder Warrior i PvP vil en god Warrior som regel ta en Rogue og en Hunter, og etter min erfaring en Warlock/Mage også. Men det spørs jo selfølgelig.

Greit, greit, jeg innrømmer det, har aldri hatt en character over lvl40 engang. :blush:

 

 

Vet bare at warriorer på mitt level ofte klager over at de ikke gjør skade.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...