Targa_PC Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg finner ikke noe noe sted hvor de har verktøy for å ta ut pinner i strømkontakter. Hadde vert greit å ha for å tre på kabelstrømper. Prøver forumet for hjelp. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Kjøpte et sånt verktøy på Digital Impuls. De har det vel på microplex.... Edit: Link Endret 1. mars 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Har leita opp og ned på microplex, men finner ikke. Litt problem med den linken Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dersom du ser på linken ser du at det står http to ganger, bare fiks det så funker den. Sånn: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCK10UVGR Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Bøyer meg i støvet. Takk Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 En enkel og grei tang finner du også hos Elfa. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 En enkel og grei tang finner du også hos Elfa. 500kr da er den ikke grei lengere Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) En enkel og grei tang finner du også hos Elfa. 500kr da er den ikke grei lengere Sorry ! Jeg tenkte ikke over prisen, og ikke leste jeg ønsket ditt godt nok heller . Trodde det var pressverktøy du skulle ha..... Skal lese bedre neste gang !! Endret 2. mars 2005 av fredster Lenke til kommentar
trra Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Fikk løs ledningene i molexkontaktene med en nål, koster ingenting det, krever litt tålmodighet. Endret 2. mars 2005 av trra Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Et lite flathodet skrujern fungerer ypperlig til alle kontakter utenom ATX kontakten. Noen som aner hvordan man får løs disse? Har prøvde den tool'en fra microplex, men den knakk på første forsøk:(.... Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ang. atx-kontakten kan man pusse noe av stål så flat og smalt at det kan brukes. f.eks en spiker. Men puss den skikkelig tynn, må du bruke mye kraft for å få ut pinnene er det lett å skade de små pinnene som hindrer den store pinnen å falle ut slik at dem ikke er fleksible nok når du setter dem inn i kontakten igjen. Da sitter du med en løs pin og det er plagsomt når du setter i atx kontakten på hk etter jobben er gjort. Endret 2. mars 2005 av PumpAction Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Har bestilt verktøy fra Microplex. Billigt og sikkert brukbart nok til mitt bruk. Skal tre på noen strømper og forlenge noen kabler. Ingen ting er som et prosjekt som krever invistering av nytt verktøy. Denne er til ATX. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIPRA20 Endret 2. mars 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 få satt alle pinnane tilbake der de satt før du tok de av da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå