Gå til innhold

Laveste temperatur for sikker urinering i fri luft

Vizio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
15 minus er jo egentlig ikke så mye.. men under 30 begynner vel å bli litt problematisk?

Lenge siden jeg så dette, så jeg husker ikke hvor kaldt det var.. husker bare det var i nord-norge hihi :)

Har pissa i 35 kuldegrader. Selve pissinga fungerte fint. Fikk lokale frostskader på fingrene av å fikle med glidelåsen på buksa for lenge da jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

Har pissa i 35 kuldegrader. Selve pissinga fungerte fint. Fikk lokale frostskader på fingrene av å fikle med glidelåsen på buksa for lenge da jeg var ferdig.

da har du sensetiv hud, eller en ekstremt treg(vanskelig glidelås :ermm:

Lenke til kommentar

da har du sensetiv hud, eller en ekstremt treg(vanskelig glidelås :ermm:

Tja.. En kombinasjon kanskje. Hud mot kaldt medtall fører veldig lett til frostskader.

Endret av Peterman
Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet så er den optimale blandingen mellom salt og vann 21% vann (233 g NaCl/kg løsning). Da ligge frysepunktet på -21°C. Med en konsentrasjon på 21% ligger frysepunktet ved -17°C, men øker vi saltkonsentrasjonen til (f.eks) 25% går

det derimot motsatt og vi oppnår at frysepunktet bare ligger på -8°C.

Nei da kan du gå å legge deg. Et sted på Antarktis er det en innsjø som heter Don Juan-dammen, som har et saltinnhold på 40,2%. Det er flytende ned til -53°C :tease: .

Offtopic: Hvordan lager jeg sånn her tegn: °

:hmm:

Lenke til kommentar
såvidt jeg vet er det jo visse ting som krymper når edet blir veldig kaldt (-30 - -50 grader)... bare det fører til problemer med å urinere i de temperaturene....

(selvopplevd)

Da har du ikke mye å gå på :!:

du kan jo stå og svinge med tissefanten i de temperaturene selv.. tror nok de fleste kommer til kort da....

Lenke til kommentar
såvidt jeg vet er det jo visse ting som krymper når edet blir veldig kaldt (-30 - -50 grader)... bare det fører til problemer med å urinere i de temperaturene....

(selvopplevd)

Da har du ikke mye å gå på :!:

du kan jo stå og svinge med tissefanten i de temperaturene selv.. tror nok de fleste kommer til kort da....

Synes at det er ille nok å isbade jeg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...