DementedAlbino Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skal legge over en del av filmene mine til xboxen, og lurer derfor på om det er mulig å få 6 kanals lyd på divx filmer. Leste her på hw tidligere at det nå kom 6 kanals mp3 lyd, er dette noe jeg kan benytte meg av, eller må jeg holde meg til ac3 som tar mye større plass. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Du må jo kjøpe tillegsutstyr for å få Surround fra en Xbox uansett. Du må ha digital utgang på den. Ellers får du bare ProLogic. Endret 2. mars 2005 av hingsten Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg har kjøåt ny kabel som gir meg digital utgang. Er det ikke noe mer som må gjøres da enn å starte filmen, eller må jeg stille noe i xbmc eller ms sitt dash for å få ac3 lyd. Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Du må inn i MS dashet og velge surround først. Så må du velge digital ut i xbmc, så skal du være ferdig og klar til å få AC3 på divx... AC3 på Lost, ahhhhhh..... Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Fins Lost (eller andre tv-serier) med ekte AC3 sendinger? Om det er Xboxen som lager AC3... så er det jo faktisk dårligere enn om forsterkeren sku gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå