arnbju Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har en Nec 1770NX som jeg har klart å få en ripe i under transport. Finnes det noe som kan fjærne dette ? Ala displaypolish til mobiler ? Mvh Arne Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kor på skjermen har du fått "ripa"? Panelet? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 På selve skjermen ja. Øverst i venstre hjørne. Er tydligst når jeg har lyse farger på skjermen. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Lurer også veldig på dette. Er så forbanna kjipt at jeg ikke la ned skjermen i bagasjerommet når jeg fraktet den. Det svir så saftig! Fikk en ripe midt på skjermen på panelet, og et lenger oppe til høyre. Noen som vet? Lenke til kommentar
bramat Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Bump.. Jeg har klart det og hjelp Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Sorry, men eg veit ikkje kva du kan gjere. Enten for dere berre late det vere ei ripe i skjermen eller. Men vis skjermen fekk ripe under transport frå der du kjøpte den så er det berre å klage. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Neste gang dere kjøper skjerm så behold boksen den kom i og bruk denne til å frakte skjermen i, dette gjør jeg og det fungerer SKjermen blir like pen som ny Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Neste gang dere kjøper skjerm så behold boksen den kom i og bruk denne til å frakte skjermen i, dette gjør jeg og det fungerer SKjermen blir like pen som ny det er min også. foresten en kjempe skjerm denne 1770'en! Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Kom en ripe i min 1770NX også. Utrolig irriterende, men er ikke så mye man kan gjøre med det. NEC sier at prisen for å reparere det, blir like stor som kjøpet av ny. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Korleis ser det ut da? Blir det ikkje bilde der ripa er? Eller ser du berre fysisk at det er ripe der men ingenting anna? Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Korleis ser det ut da? Blir det ikkje bilde der ripa er? Eller ser du berre fysisk at det er ripe der men ingenting anna? Ripen er såpass langt inn i panelet, at det er kommet en hvit stripe. den er ikke så tykk, derfor merken man den ikke i detaljerike bakgrunner. Men men ensfargede bakgrunner ser man det veldig godt. EDIT: http://www.gsm-support.net/shop/generated/213_en.html noe som dette du tenker på? Endret 6. april 2005 av cyberho Lenke til kommentar
bramat Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 http://www.gsm-support.net/shop/generated/213_en.html noe som dette du tenker på? Om noen finner dette produktet eller lignende på det norske markedet, så må de si fra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sånn der får du kjøpt slik ca. overalt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Der dei selger mobiltelefonar og slikt. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Expert, elkjøp, spaceworld og alle de andre butikkene som vi ellers bare beveger oss inn i når vi skal kjøpe hvitevarer og tver . Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 http://www.gsm-support.net/shop/generated/213_en.html noe som dette du tenker på? Om noen finner dette produktet eller lignende på det norske markedet, så må de si fra Problemet er ikke å finne produktet, derimot hvordan det fungerer på en LCD skjerm til PC. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 har noe ala det samme selv.. ser ut som pennestreker.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Uh... Sikker på at det ikkje _er_ pennestreker? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 nope.. ekke pennestreker.. er forøvrig en 1770nx om noen skulle lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå