Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, ikke trykke på linken, men paste i annet explorer vindu :smile:

Skulle bli kjempebra system det der, men så lenge man har "konvensjonell" vannkjøling (i den grad vannkjøling kan kalles konvensjonell kjøling), vil du ikke få temperaturer under lufttemperatur, men kaldt vil det bli! Absolutt en bra løsning etter hva jeg kan skjønne. Sjekk webzoo.net, de har et par pumper som skulle holde fint til ditt formål.

Hva slangetykkelse har å si annet enn at du får lavere trykk på vannet (i forhold til pumpe), og mer vann i systemet vet ikke jeg. Skjønte ikke helt hva som var radiator og ting på tegninga, men tror jeg "skjønte tegninga" likevel :lol:

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å si, siden d var noe jeg fant på en gammel melketank bak fjøset til faren min... De er store det er sikkert, men noe teknisk data har jeg desverre. Og hvis du ser på tegninga så er den ganske feil, bare en skisse. Men jeg skulle tro de kjøler godt med tanke på hva de egentlig skal brukes til.

Lenke til kommentar

Men du vil jo uansett ikke få noe bedre resultat enn et par grader lavere enn hvis du f.eks. bruker et varmeregister og en vanlig 120mm vifte. Litt mye ekstraarbeid for en så liten gevinst kanskje? Ville heller vurdert bong eller noe freon-opplegg.

Men det vil jo funke såklart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...