Torjus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Min razer knirker i venstre museknapp, jeg vet mange andre har samme problemet. Musa er kjøpt på komplett. Tror dere jeg kan få pengene tilbake eller få ny? Er veldig irriterene med den høye knirke lyden. Ikke bare hører jeg det, men det knirker så det vibrerer i hele musa Lenke til kommentar
sssh Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Min knirker ikke i det hele tatt, så du kan sikkert få en ny hvis du reklamerer på den. Musa koster jo tross alt en god del, så et visst kvalitetspreg bør det jo være over den. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Min knirker ikke i det hele tatt, så du kan sikkert få en ny hvis du reklamerer på den. Musa koster jo tross alt en god del, så et visst kvalitetspreg bør det jo være over den. Ja... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Skal jeg bare sende komplett en mail og si musa mi knirker og spør hva jeg skal gjøre med det? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jepp, så får du vite hva du skal gjøre av de. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Sånn... da skal jeg få en email om 1-2 dager så skal jeg sende den inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå