Maynard James Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) imorgen har jeg en innlevering om digitale videokameraer, dette skal være en liten forklaring på hva et digitalt videokamera er, og hvordan det funker, selv har jeg ganske liten peiling, og boken har jeg glemt på skola, noen som kan hjelpe? *leif* Endret 1. mars 2005 av Shade22 Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Du er nødt å bruke rette søkeord, er flere måter å søke på google. Bruk gjerne engelske også. F.eks, her fant jeg definisjon på digital kamera, dog kort; A camera that captures the photo not on film, but in an electronic imaging sensor that takes the place of film. http://www.howstuffworks.com/digital-camera.htm Endret 1. mars 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Også Axis har endel white papers om emnet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Flyttes til videokameraforumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå