Jarbra Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Heisann! Har henholdsvis to problemer med maskinen. (Acer Travelmate 630) 1) Har lagt inn Windows på nytt på maskinen, og nå ser ikke hurtigtastene ut til å virke. Altså de tastene som styrer volum, kontrast o.l. Har prøvd å legge inn diverse drivere fra produsentens side, men det ser ikke ut til å fungere. Tar imot tips med stor takknemlighet. 2) Knappen som går til venstre fungerer ikke, altså venstre piltast. Den så ut til å fungere i starten, før jeg begynte å kludre med drivere, men nå er den altså helt død. Finner heller ingen driver jeg kan avinstallere, for å evt. rette opp feilen. Hør min bønn i nøden. Alle tips tas imot med stor takknemlighet. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Asså, vil nødig mase, men hadde håpet på litt hjelp. Derfor en liten bump Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) 1. Installer et program som heter LaunchManager eller NotebookManager,ligger på en av recovery-cdene fra Acer. 2. Ingen anelse :-) Edit : Fjernet Leif... Endret 2. mars 2005 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Takker! Har ikke CD-ene fra Acer, ettersom dette er en PC fra en tidligere jobb. Men mener jeg har sett de programmene på siden. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå