Gå til innhold

Brukeren "leseo"

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-06-25 03:08, daho skrev:

Står det her og. Men ifølge den bor jeg i oslo, men jeg bor i drammen, så den kan ta feil.

Jepp - men det er 90% sikkert at det er ifra Sarpsborg, så i det "området".

Har sett at folk som bor i Norge (med lav certainty) har fått oppgitt at de bor i Mexico, Polen, Kina og resten av verden :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry skal snakke til mamma, om at han ødelegger for meg. da blir det ikke mye inet på han nei, han er en dust på 11 år, jeg selv er 16.

Sorry

jeg skal passe på at han aldri kommer på inet/hardware.no/overklokking.no eller gamer.no

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 03:08, daho skrev:

Står det her og. Men ifølge den bor jeg i oslo, men jeg bor i drammen, så den kan ta feil.

Har vel sikkert noe med hvor nærmeste node ligger, siden den påstår at jeg bor i Bergen.

Lenke til kommentar

Se på regristreringsdatoen på karen(e)!

Antall mld'er!

Memorex: regristrert i natt. 73 mld, ca samme antall mld som det er spammet for!

Lillebror har skylda :lol:

Lukter ban på lang vei!

Hva er egentlig vitsen for spammerne?

Bare ødelegge for andre forumbrukere?

Memorex,Leseo eller hva du no heter,

ble du misbrukt som barn eller?

Lengter etter bamsen? :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 03:18, memorexz skrev:

sorry skal snakke til mamma, om at han ødelegger for meg. da blir det ikke mye inet på han nei, han er en dust på 11 år, jeg selv er 16.

Sorry

jeg skal passe på at han aldri kommer på inet/hardware.no/overklokking.no eller gamer.no

Hvordan fikk han i såfalll tak i passordet ditt?

Dette holder ikke. Beklager.

Lenke til kommentar

Passordet til dette forumet kan lagres i kaker, og hvem som helst som har tilgang til harddisken har tilgang til disse kakene. Det er bare å kopiere og paste.

Jeg sier ikke dette for å forsvare idiotene som spammer overklokking.no. Jeg sier det fordi overklokking.no-s forum er veldig sårbart. Ikke kom her og tro at det er umulig å utnytte alle hullene og feilene ved dette forumet og dets prosedyrer (f.eks. innemeldingsprosedyren og innloggingsprosedyren (innloggingen er ikke kryptert, eller sendt over en sikker tilkobling, så hvem som helst som har tilgang på en scanner kan lese passordet jeg sender når jeg nå trykker 'send'.))

Lenke til kommentar

Passordet til dette forumet kan lagres i kaker, og hvem som helst som har tilgang til harddisken har tilgang til disse kakene. Det er bare å kopiere og paste.

Og du tror en elleve åring kan? :lol: ,lite trolig...

Men det kan jo hende at han var logget på fra før...

Lenke til kommentar

Hva har dere tenkt til å gjøre med han/hun da ?

Jeg syns dere bør la det ligge.

Han er nok vettskremt av alt dere har sagt hittil om abuse og ip og alt.

Det er ikke det at jeg har noe kjennskap til han/hun.

Men bare fordi han kommer nok ikke til å gjøre det igjen

[ Denne Melding var redigert av: crusher på 2002-06-25 20:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-25 11:01, Maroder_S skrev:

Ikke kom her og tro at det er umulig å utnytte alle hullene og feilene ved dette forumet og dets prosedyrer (f.eks. innemeldingsprosedyren og innloggingsprosedyren (innloggingen er ikke kryptert, eller sendt over en sikker tilkobling, så hvem som helst som har tilgang på en scanner kan lese passordet jeg sender når jeg nå trykker 'send'.))

Det er nok ikke så enkelt å sniffe til seg passord :smile:

Når jeg logger inn på hw.no kan ikke hvem som helst lese passordet mitt selv om det ikke er kryptert.

Lenke til kommentar

yummy skrev (2002-06-25 09:41):

Hvordan fikk han i såfalll tak i passordet ditt?

Dette holder ikke. Beklager.

Æ trur d hold meget bra æ. Ikkje før å forsvare alle saupskoltan her, men æ e logga på hele tida. Alle kompisan mine kan poste ka dæm vil her, men d har dæm ikkje gjort så langt :smile:

[ endret av Corleone den 2002-06-25 22:52 ]

Lenke til kommentar

memorexz, den unnskyldningen holder ikke. Det er ditt ansvar og holde på det passordet. Jeg tviler sterkt på at din bror på 11 har fått tak i det mellom cookies. Jeg tviler også sterkt på at han har intensjoner/noe å vinne på å spamme et seriøst PC forum. Du får selv ta ansvaret for den spammingen du har gjort, det er DU som skal det, ikke oppdiktede lillebrødre eller andre.

Jeg håper for all del at du lærer av dette. Man spammer ikke forumet med nye tråder bare for å kødde. Dette tar tid og krefter fra en fra før overarbeidet og sliten en som skal slette det du har gjort. Det er overhodet IKKE gyldig måte å demonstrere for at du har blitt bannet fra forumet på. Det er heller ingen god måte å skaffe oppmerksomhet på.

Jeg håper du forstår alvoret i dette, nå blir du truet med anmeldelse, lå det stå som en advarsel om at alt du gjør på internett blir logget. Telenor er sikkert sjeleglade for å bli kvitt en ADSL-kunde til, så ikke se bort ifra at du blir sagt opp som kunde fra deres side.

Ha en ellers trivelig sommer memorexz.

[ Denne Melding var redigert av: MrA| på 2002-06-26 00:38 ]

Lenke til kommentar

Bravo MrA|!

Dette var jo et innlegg jeg fullt og helt kan slutte meg til! :smile:

Bortsett fra sommerhilsenen da, som heller bør bestå av en kilo murstein, i postoppkrav!

[ Denne Melding var redigert av: Skrue på 2002-06-25 23:08 ]

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Det må no vel gå an å gjøre noe med dette...

Likte forslaget med 60 sek mellom hver post!

Da hadde dette blitt forhindret..

Både Memorexz og Djevelen er vel Leseo-aliaser...

ikke2.gif

Forty-six and 2 is just ahead of me.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jimmy Pop på 2002-06-25 02:54 ]</font>

????? meg du sikter til??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...