bjornb Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Nå har jeg nettopp installert wXP og prøver da desperat å få mitt nye Gainward GF2 Ti/450 til å funke, men NEI da. Har prøvd drøssevis av Detonator versjoner, inkludert 22.80 (nyeste?). Saken er den at når jeg prøver å teste DirectDraw via dxdiag, får jeg bare svart skjerm og ingenting skjer. Hvis jeg f.eks skal spille civ3 får jeg bare svart skjerm når introen spiller, den henger seg ikke - lyden er der - og jeg kommer til hovedmenyen ved et tastetrykk. Hva i alle videste verden kan være galt?!! Lenke til kommentar
Toffypops Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 WindowsXP er hva som er galt...AVINSTALLER skitten!. Det er ikke verdt lisens før det har gått i alle fall 2 år.... Jeg hadde det installert også... Men ethvert operativsystem som ikke vil la meg SPILLe, eller som ikke er kompatiblet med verken musa eller keyboardet mitt får ikke LOV til å være installert på maskina mi...glad det bare var trial version..hehehe......JEg kjører nå 2000 professional...og det funker bra til det meste bortsett fra filmer..hvor det hakker veldig Lenke til kommentar
boom Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Feil Xp Da xp er relativt nytt er det en del bugs ennå. mulige feil: :SB live du trenger nye drivere fra creative labs eller får du krasj. Via 4 in 1 disse har den tendens til å få xp til å krasje IKKE INSTALLER DISSE. Sjekk at du virkelig har installer nye drivere til geforcen. Da xp gir beskjed om at driverne ikke er digitalt signert av microsoft. Denne må tvinges inn. Fikk min maskin til å funke etter 2 dager med plaga xp1700 256 ddr 4 gb wd 7200 gainward gf3 ti200/450 Lenke til kommentar
mcper Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 trur du kan fikse dette ved å setje aperture-størrelsen i bios til 16MB eller noko liknande. Hadde eit liknande problem med msi k7t 266 pro2, gainward gf2 ti/450 i win xp og return to castle wolfenstein. Viss det ikkje var aperturen, så va det iallfall ei instilling i bios. per Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 XP funker fett det!! Stabilt som F..... og kompatibelt med det meste. Dessuten så er nyeste driver 23.11, ikke den du nevnte!! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 har lagt in den nyeste XPen å har GF 2 ti 450 med 23.11 drivere har ingen problemer! alt funker som det skal... merket litt bedre ytelse i xpen en i win2k server... lykke til Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Tror mange er for raske til å slakte WinXP når noe går galt. Kjører XP med ASUS GF2 PRO. Har ikke hatt noen problemer, verken med spill eller noe annet. Virker som et veldig stabilt OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå