ballemann Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Håper jeg svarer under rett kategori, var ikke sikker på om jeg skulle poste det her eller på cs tråden. men jeg sitter her til en kompis som har netopp kjøpt seg ny pc, det er trådløst nettverk her (3com) og han har 300 ms under cs, men se her på bildet. Virker som det bare er cs som sliter :S mvh ballemann Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har han sett igjennom rates etc i cs? Hvis det KUN skjer med cs, så er det sikkert noen instillinger i cs som er feil. Kanskje han spilte på en (eller fler) dritt servere? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. Nå er det jo hverken pakketap eller ustabilitet det er snakk om, men høy ping. Støtter han som sier rates er problemet. rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 er det brannmur i systemet ditt`? Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har også værdt med på at trådløst nettverk har laget samme problem. Prøv med vanlig tcpip hvis det er mulig... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 alle rates er fin =) Det er ikke brannmur på nei, skal spørre om han kan bruke kabel.. takker for svar folkens Lenke til kommentar
zarion Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. Nå er det jo hverken pakketap eller ustabilitet det er snakk om, men høy ping. Støtter han som sier rates er problemet. rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Akkurat med det der driter du på leggen. Det det er lan / superlinjerates... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Enig der.. Det er kanskje rates som CS folk mener man skal ha når man spiller. Men jeg vil anbefale deg å senke dem. Du kan ihvertfall fint ha 20000/80/80. Problemet med ping i CS og ikke når du bruker ping kommandoen kan være at du "kun" pinger med små pakker til hw.no. Når du spiller CS så har du jo rates som krever en BRA linje. Lenke til kommentar
Gjest arshad Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har hatt det samme problemet med trådløs gaming jeg også. Men fant ut av det etter mange timer med banning. Gjorde følgende: 1. Byttet til WEP kryptering. Da jeg brukte WPA kryptering fikk jeg av en eller annen grunn 300-500ms når jeg spilte cs. 2. Skrudde av Windows Firewall/ICS i WinXP. Brukte også ett annet program til å konfigurere det trådløse forbindelsen min. Nå merker jeg ingen forskjell i ms, hverken når jeg bruker kabel eller når jeg kjører trådløs. Merket også en merkbar nedgang i pakketap når jeg byttet til WEP kryptering. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 errr....veit ikke om dere så på bildet, der står det 30ms som er ganske normalt ................ Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Akkurat med det der driter du på leggen.Det det er lan / superlinjerates... Tror kanskje du bør skaffe deg litt peiling før du begynner å snakke om hvem som driter på leggen. Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 det med at 25000/101/101 er lan rates er jo bullshit men er ikke alle linjer som klarer det feks min catch 1700/512 adsl i tønsberg klarer det ikke (bruker 20k/80/80) Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Spiller css trådløst UTEN loss på ca 55-75 ms. Her er trikset får å unngå regelmessig loss: Deaktivere Wireless Zero configuration: Hvis du ønsker å benytte deg av leverandørens drivere kan du gjøre følgende: 1. Go to the wireless networks tab of the wireless area connection properties window. 2. Uncheck the check box which says " Use windows to configure my wireless network" 1. Eller så kan du gå på Start>> Kontrollpanel>> Administrative verktøy>> Tjenester 2. Finn tjenesten Wireless Zero configuration, høyre klikk, velg egenskaper. 3. Sett Oppstarttype til: Deaktivert 4. Trykk Stopp på Tjenestestatus. 5. Restart maskinen. Takker til schox på gamer.no-forumet! Dette fikser mange problemer... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg gjentar igjen, han får 30ms, ikke 300ms som står i topic. 30ms er da veldig vanlig? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg gjentar igjen, han får 30ms, ikke 300ms som står i topic. 30ms er da veldig vanlig? Kan ikke du bare lese posten en gang til da....så ser du hva han skriver Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. Nå er det jo hverken pakketap eller ustabilitet det er snakk om, men høy ping. Støtter han som sier rates er problemet. rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 for ikke å glemme rate 9999 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. trådløst nettverk fungerer fint til spill....er ikke noe være en vanlig nettverk...har som regel veldig bra ping i cs på mitt 1 mbit trådløse nettverk Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Trådløst er ikke noe særlig til cs og andre spill. Du får alltid pakketap med det, og pingen kan også være ustabil til tider. Nå er det jo hverken pakketap eller ustabilitet det er snakk om, men høy ping. Støtter han som sier rates er problemet. rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Akkurat med det der driter du på leggen. Det det er lan / superlinjerates... Det er DU som bæsjer deg ut nå Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 jeg gjentar igjen, han får 30ms, ikke 300ms som står i topic. 30ms er da veldig vanlig? Feil, les hva jeg skriver.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå