MRD Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Har kjøpt meg ny maskin med følgende specs: Hovedkort: ASUS A8N-SLI Deluxe CPU: AMD Athlon 64 3200+ ' boxed Skjermkort: AOpen Aelous 6600 GT 128 MB PCIe Minne: GeIL PC3200 ULD 1024MB/2x512MB Harddisk: Hitachi Deskstar 7K250 250 GB S-ATA Brenner: Nec ND-3520A Aspire Aluminium 520W ATX Bruker vifta som fulgte med cpu'en. Maskina funker kurant til tider. Kjører spill og tunge programmer uten problemer og temperaturen i CPU har jeg aldri sett høyere enn 45 grader selv etter intens spilling i flere timer. Normalt er den på ca 33-35 grader. Problemet er at maskina i blant blir utrolig treig. CPU'en kjører på 100% og da er det så og si umulig å gjøre noe annet. Dette skjer bl.a. når jeg prøver å starte visse filmer med videolan. Det er ifølget TaskManager explorer.exe som stjeler ca 98% av cpukraften i denne tilstanden. I tillegg har F-Secure en tendens til å stjele over 90% av cpukraften enkelte ganger. Det burde jo ikke skje. Hadde satt stor pris på oppklaring. mvh MRD Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 http://housecall.trendmicro.com/ Lenke til kommentar
Jegermaizter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette er en kjent feil med windows og ufulstendige eller skadede video filer. Finnes mange andre tråder om dette, søk så skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå