Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) 8053 ALLMENNFAGLIG PÅBYGGING 20t og 8047 VKII PÅBYGG.AF 30 t ? Hva er forskjellon mellom de uten antall timer? Jeg har gått GK elektro og driver med VK1 nå. Har tenkt å søke om lærlingplass men må ha an "backup plan" så jeg har tenkt å ha en av de som 2. eller 3. valg på www.vigo.no Endret 1. mars 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det har noe med hvor mye fag du har fra før av... spør rådgiver på skolen din. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er litt for seint men hva er mest sannsynelig? Vi har ca 8 timer i uka nå på VK1 Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det er litt for seint men hva er mest sannsynelig? Vi har ca 8 timer i uka nå på VK1 Jeg gikk Vk1 automatisering (et elektrofag) og hadde samme allmenfag som Vk1 elektro +1X matte. Jeg går nå VK2 påbygging 30t. (men, fått fritak i matte). Må fortsatt ha 30t fag 22t obligatorisk (20 for meg siden jeg hadde fritak i matte) 8t studierettningsfag. (Vk1 fag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå