Dragon Hunter Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har kommet gjennom Gothic 1 og Gothic 2 mange ganger (Gothic 3 kommer ikke før i Mars 2006 på engelsk, og det er sykt lenge å vente), noen som har noen forslag til gode RPG-spill, som tar en stund å løse, som har god spillbarhet, og som ikke er mmorpg? Lenke til kommentar
ekill Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 hmm. er gothic 2 noe bra spille? kan du velge om du vil være warrior eller mage osv? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Morrowind er ganske bra få med deg expansions og det blir tøft det holdbart er det! vist du ikke er krav stor kan du spille d2lod online via battle.net veldig morsomt det også Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kotor2 anbefales på det sterkeste. Nydelig utført rollespill med bra historie og tøfft univers. Eller så kommer det stadig vekk nye bra moduler til nwn, og for 299,- får du nwn med alle expansions, det er røverkjøp Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 hmm. er gothic 2 noe bra spille? kan du velge om du vil være warrior eller mage osv? Du starter opp som en om verken er Warrior eller Mage, når du kommer lengre i spillet velget du guild; du kan velge mellom Militia, Mercenaries, eller Monastery. Deretter kan du videre utvikle deg enda mer, spillet har sykt mange muligheter! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 gode gamle Diablo2 og SW:KOTOR... Mente du nytt for deg eller i verden? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis du har mulighet til å spille PS1-spill så er Fianl Fantasy VII et fantastisk spill. Var kanskje ikke det du letet etter, da Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 gode gamle Diablo2 og SW:KOTOR... Mente du nytt for deg eller i verden? Diablo er ikke ett spill som passer inn med de andre som er nevnt her... Men Morrowind som er nevnt er absolutt bra! Baldurs Gate 2 med exp. gir mange timer god underholdning. Icewind Dale 2 er også ett greit spill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er kanskje nostalgisk, men jeg mener nå fortsatt at System shock 2 duger veldig bra som RPG. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil anbefale Avernum-serien fra Spiderweb Software. Grafikken er ikke den beste (faktisk så er den ganske dårlig), men storyen er bra, og spillet er STORT. Jeg tør vedde på at dere kommer til å bruke lengre tid på å gjøre alt i Averum 3 enn hva dere bruker på å gjøre alt i Morrowind. Her har du hjemmesiden. Last ned demoen av Avernum 1. Demoene til Spiderweb er lengre enn de fleste retail-spill nå til dags. For de som har hørt om Spiderweb Software før, så er Avernum en rerelease av Exile-spillene. Spillene finnes både til Mac og PC, faktisk kommer de til Mac først Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har kommet gjennom Gothic 1 og Gothic 2 mange ganger (Gothic 3 kommer ikke før i Mars 2006 på engelsk, og det er sykt lenge å vente), noen som har noen forslag til gode RPG-spill, som tar en stund å løse, som har god spillbarhet, og som ikke er mmorpg? PB har nevnt at G3 kan være her på slutten av -05. Men jeg er ingen garantist for det. At denne kommer på engelsk rimelig mye kjappere enn både 1 og 2 er en selvfølge siden interessen for Gothic-universet har vokst betraktelig i rpgkretser de siste årene. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Divine Divinity Beyond Divinity Sånn, måtte få det ut her også. Sjekk omtalene våre. Knallgode rollespill. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Divine DivinityBeyond Divinity Sånn, måtte få det ut her også. Sjekk omtalene våre. Knallgode rollespill. Enig! Hadde glemt de. Edit: Og PlaneScape: Torment! Endret 2. mars 2005 av Darth Kjell Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er sikkert noen som har nevnt det før, men jeg sier det allikevel. Om du likte/elsket Gothic spillene (slik jeg gjør - elsker dem), MÅ du prøve KOTOR spillene! Helst begynn med 1'ern, og så prøver du deg på 2'ern, som nettop har kommet ut. (når du er ferdig med 1'ern, har sikkert 2'ern sunket i pris enkelte steder. ) Grunnen til at jeg nevner KOTOR-spillene er vel fordi det er det nærmeste du kommer Gothic-spillene (om ikke MOrrowind er hakket nærmere). Du spiller i 3. pers. perspektiv, og drar rundt omkring på forskjellige planeter og løser små og store mysterier, og mange plott vil du møte på din vei! Finn deg 1'ern for en billig penge og prøv den ut, du vil definitivt digge det (enten du er Star Wars fan eller ikke!) Det er en grunn til at KOTOR ikke bare vant RPG-of-the-year overalt, men også vant Game-of-the-year mange steder også! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 [iC' date=02/03/2005 : 22:50] Grunnen til at jeg nevner KOTOR-spillene er vel fordi det er det nærmeste du kommer Gothic-spillene (om ikke MOrrowind er hakket nærmere). Der er jeg ganske uenig! Det eneste KOTOR og Gothic har til felles er 3dje person. Bortsett fra det ser jeg ingen likheter... Men begge er abslutt sjefolainen spill!!!! Lenke til kommentar
silvercrowaxe Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Baldur's Gate: Tales of the Swordcoast Icewind Dale Icewind Dale: Heart of Winter Baldur's Gate 2: Shadows of Amn Baldur's Gate 2: Throne of Bhall Icewind Dale 2 Star Wars: Knights of the Old Republic Divine Divinity Legolas Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøv Vampire: The Masquerade - Bloodlines (men husk å laste ned oppdateringen før du starter). Mitt favoritt-rpg fra i fjor. Jeg likte også Sacred, men det er vel mer et action-RPG. Ble egentlig ganske skuffet over Beyond Divinity, det er langt fra så godt som forgjengeren (synes jeg). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ble egentlig ganske skuffet over Beyond Divinity, det er langt fra så godt som forgjengeren (synes jeg). Off-topic: Det kan hende at du svarer på ditt eget "spørsmål" her. Siden du syntes Divine Divinity var så bra, kan det hende at forventningene til Beyond Divinity ble virkelig høye! Dessuten kan det hende at forventningene dine til Divine Divinity var minimale (det var de i allefall hso meg! ) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøv Vampire: The Masquerade - Bloodlines (men husk å laste ned oppdateringen før du starter). Mitt favoritt-rpg fra i fjor. Jeg likte også Sacred, men det er vel mer et action-RPG. Ble egentlig ganske skuffet over Beyond Divinity, det er langt fra så godt som forgjengeren (synes jeg). Enig. Bloodlines er en spesiell opplevelse. Har ikke runna det siden alle bugsene irriterer. Hjalp med patchen, men likevel... Ellers kan jeg nevne Arx Fatalis. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har spilt SW:Kotor i det siste, synes det er et knallspill! Relativt bra storyline. Har du playstation så MÅ du spille Final Fantasy VII! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå