b-real Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Har nettopp bestillt skjemkort for årets biggest happening her i Vesterålen(Nordland) MSL2002. Men MSL er bare 2 dager unna, så jeg og kompisen min som bestiller samme skjemkortet i en "hastepakke". Så lurer jeg på om det er noen som har dårlig erfaring med det? Blir katastrofe hvis jeg får skjemkortet etter MSL. Noen som har noen kloke ord å si? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Omg...Skulle være Komplett's 2 dagers levering :razz: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Hei B|Real! Hvis de ikke har sendt det så råder jeg deg til å ringe de, da får de alltid fart på sakene! Har lyst til å dra på MSL, Lierlan osv jeg og :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Vel...hmz...litt dårlig forklaring av meg...dorry. Men har nettopp bestilt, så jeg bare lurer på om dere tror jeg får det i tide. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg og kammeraten min bestilte 2 audigy kort hos komplett på onsdag. Vi har enda ikke fått hentelapp. (i dag er det mandag). Lenke til kommentar
dale Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Vel, alt jeg har bestilt fra komplett har jeg fått dagen etter.. dvs, jeg får varene levert med postens "dør-dør bedrifts pakke". Jeg vet ikke hvordan denne ordningen fungerer hvis man skal betale "on delivery". Jeg kjøper alt på kreditt(firma). Lenke til kommentar
egils Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Bestilte den 18/6 - 02 har ennå ikke fått noe:-( Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Min erfaring er at det tar en stund før varene blir sendt, men så har det kun tatt max 24timer for min del. Fra Sandefjord elns til Trondheim. I kid you not. Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det tar alltid to dager for meg å få varene fra komplett.no Lenke til kommentar
Gutefante Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Snakket med en på salgsavdelingen på komplett i går som sa at dem lå litt etter med leveringer for tiden. Har bestilt en del småutstyr der selv og etter 2 dager har dem ikke en gang fått pakket den så da kommer jo selvsagt e på noe mer e trengte, Så ditta her kan ta si tid. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå