snurre1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 I forbindelse med redigering i Pinnacle studio 8 må jeg konvertere endel lydeffekter jeg har fra Windows Media Lydfil til MP3 eller avi slik at det blir spiselig for Pinnacle Studio 8 Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det finnes flere programmer som klarer det. Jeg har prøvd Alive mp3 wav converter. Jeg tror trial versjonen kan brukes i 30 dager før du velger om du vil kjøpe. http://www.alivemedia.net/mp3wav.htm Lenke til kommentar
andm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 dBpowerAMP er også et ypperlig program. Programmet er fullstendig gratis. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nå kjenner ikke jeg Pinnacle Studio, men er det noe spesielt lurt å konvertere fra et komprimert format til et annet? Burde du ikke heller gjøre om filene til 48K .wav-filer? Ville tippe dette betydde mindre nummer-crunching for programmet samt bedre lydkvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå