NisseMannH4X Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har tenkt å ha flere profiler på "teamet" på siden min/vår. Vil gjøre det sånn at alle kan endre profilene sine på en admin side, bare slik at de kan skrive inn tekst i flere felt, og så bli en annen fil oppdatert med den informasjonene, kan dette gjøres enkelt? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har tenkt å ha flere profiler på "teamet" på siden min/vår. Vil gjøre det sånn at alle kan endre profilene sine på en admin side, bare slik at de kan skrive inn tekst i flere felt, og så bli en annen fil oppdatert med den informasjonene, kan dette gjøres enkelt? Relativt enkelt. Lettere å svare hvis du sier litt om hvor mye du kan fra før.... Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 På php koding er jeg sågodt som grønn! Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Ingen som vet hvordan man kan lage dette enkelt? Lenke til kommentar
gather Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det er enkelt ja... hvordan... vel du lager en side som henter ut alle profilene fra dben.. så lager du en side der du kan lage/redigere profiler.. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ja men kan ikke noe særlig php så kanskje noen kunne hjelpe meg litt i gang med noen kodesnutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå