Zeus Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg har et lite problem. jeg lånte en hardisk av en kompis, da jeg hadde satt en tilbake etter lånet ville det ikke komme bilde på skjermen. Alt så ut til å være i orden men det komm bare ikke bilde på skjermen. Vi prøvde å skifre skjermkort, men nei. Hva kan være feil? JA! jeg har satt i skjermkabelen. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Kanskje begge hardiskene står på Master, sjekk jumperene dine du :smile: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 hint: ingen signal til skjermen, og absolutt alle lys på kabinett og cd-rom lyser tyder på at det er et hardware eller bios problem (cpu).. prøv å rive ut og koble alle ledninger igjen eller restart BIOS. Lenke til kommentar
Zeus Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 kan d være CPU'en som ikke er som den bør? den skranter litt, så jeg ser ikke bort i fra at det kan være den som er broblemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå