Gå til innhold

ASUS A8N-SLI-finner ikke harddisker i windows

Anbefalte innlegg

Har akkurat lagt inn XP på mitt nye oppsett ASUS A8N - SLI Deluxe.

Jeg vet også at det finnes en enormt stor tråd, men det er for mange sider der til å lese igjennom for ett problem.

Det som skjer er at den ikke finner IDE harddiskene i windows. Men finner dem i bios. I windows så finner den alle tre S-ATA diskene, men ikke IDE diskene. OG jeg trenger IDE diskene siden all programmer og slik jeg trenger ligger på dem.

EDIT:

Da kom det opp noe i diskbehandling som ikke var der før. De stod først som eksterne, og jeg kunne ta importer, så kom de opp. Rare greier, men man lærer så lenge man lever.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat lagt inn XP på mitt nye oppsett ASUS A8N - SLI Deluxe.

Jeg vet også at det finnes en enormt stor tråd, men det er for mange sider der til å lese igjennom for ett problem.

Det som skjer er at den ikke finner IDE harddiskene i windows. Men finner dem i bios. I windows så finner den alle tre S-ATA diskene, men ikke IDE diskene. OG jeg trenger IDE diskene siden all programmer og slik jeg trenger ligger på dem.

EDIT:

Da kom det opp noe i diskbehandling som ikke var der før. De stod først som eksterne, og jeg kunne ta importer, så kom de opp. Rare greier, men man lærer så lenge man lever.

Hvis du har ei gammel maskin, så har du enten for gammelt hovedkort, eller for gamle IDE-kabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...