adsfiklam Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kjøpte meg et Belkin F5D7001 trådløst nettverkskort i dag (link), men etter å ha montert det i PC-en, vil ikke PC-en starte. Dvs. den starter jo, men den stopper opp etter 2-3 sekunder og så står den bare der (svart bakgrunn med hvit tekst). Når jeg tar ut kortet så virker PC-en. Noen som har noen løsning på problemet? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nå har jeg prøvd nettverkskortet i en annen PC og det virka Men får det fortsatt ikke til å virke på min PC Endret 1. mars 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Har du prøvd flere PCI-porter ? (byttet om) IRQ konflikt kanskje... http://www.computerhope.com/irqs.htm Endret 1. mars 2005 av jarmo Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som har noen løsning på problemet? Gammel pc? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 gamle drivere ifra tidligere kort må fjernes Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som har noen løsning på problemet? Gammel pc? Helt ny Fant ut hva det var nå. Jeg måtte koble til den eksterne HD-en for at PC-en skulle starte. Veldig rart synes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå