Radi Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg lurer på hvor man får kjøpt farget plexi glass, trenger ikke være denne fargen,..helst grønn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Du får kjøpt "farget" plexi, mer riktig "tinted" plexi i en del nettbutikker, men aller først anbefaler jeg deg å spørre din lokale glassmester! Forøvrig har de det her: http://www.autozone.com/servlet/UiBroker?U...ers=Window+Tint Bruk google.. Søkte på "buy tinted plexi" eller noe i den duren.. Dette er forresten lett å få kjøpt/besilt hos en bil-stylist/bil-styling-sjappe.. Endret 1. mars 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Som brainbug90 sier så spør en glassmester, men hvis ikke det går så finnes det vell en eller annen slip i nærheten av hvor du bor ("båt/maritimt-verksted")?? Dem har som oftest bruk for den oransj-fargen eller en liknende i grønn eller lysere grønn! Kjøpte selv plexi i samme farge som du viser til, og det var på en slip, men den er oftest mye dyrere enn vanlig plexi.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kanskje det finnes grønn "sotingsfilm"? Lenke til kommentar
Radi Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Okey,...Takk for hjelpen. Da skal jeg sjekke hos en glassmester. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kjøpte akuratt sånn plexi oss en glassmester, så du burde få tak i det oss en glassmester. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Ok,....hvor mye kosta det Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Rund 4-500,- for en kvadratmeter, 3mm. Ble kult. Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 fikk du kjørt far a plexi hos glassmestern? : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå