Boralis Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 We were lucky to test all these impressive monitors, especially two of them: the Dell (our favourite) and the Philips. The first will please movie fans and those looking for a big monitor to simultaneously display two documents (movie and text, two texts, text and web….) The other, the 200P4, is a little more reactive and will be better for fast FPS type games, even if afterglow is more noticeable than with 17 and 19" TN panels. http://www.behardware.com/articles/547/page1.html Lenke til kommentar
Boye Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) LaCie yndlingene mine gjorde det bra, det var jo veldig hyggelig Like før jeg gir de navn, etter en ukes programmering i (3x2):4 portrett dualhead begynner jeg virkelig å verdsette hva jeg faktisk har. Knallbra link Endret 2. mars 2005 av Boye Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Bra link. Stoler dog mer på Dag. Han har sinnsykt peil på bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå