Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har et spørsmål: Hvordan tar man av kontaktene fra ledningene? (Er molex det som er skal gi strøm til tingen den blir koblet til?) Har ikke så mye peiling på dette skjønner dere... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Pin-uttager: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2245&GID=2200 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Pin-uttager: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2245&GID=2200 Ja jeg har sett den før. Hvordan går prosessen for seg egentlig? Presser man molexene ut fra kontakten? Hvordan kan dette gå ann med en nål som nevnt tidliggere? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du presser og dytter.. Vil nå jeg si! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2005 I kveld får jeg pakka delene inn i maskinen (se s. 1 for nærmere info) , så skal jeg slenge opp bilder når jeg er ferdig Dette må være rekord på lengste worklog noen sinne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som kunne tenkt seg til å lage en guide til å sleve pcu kabler eller, finnes det allerede rundt omkring her en plass? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som kunne tenkt seg til å lage en guide til å sleve pcu kabler eller, finnes det allerede rundt omkring her en plass? Er ikke vanskelig det. Du bare presser dem på. I de fleste tilfeller er det unødvendig å ta av molex-kontaktene feks. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen som kunne tenkt seg til å lage en guide til å sleve pcu kabler eller, finnes det allerede rundt omkring her en plass? Er ikke vanskelig det. Du bare presser dem på. I de fleste tilfeller er det unødvendig å ta av molex-kontaktene feks. Skjekk denne guiden. Kanon denne guiden Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 e det mulig å ha så mye uflaks syns synd på deg. men bra worklog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå