stidz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) se her, er det jeg mener med at de er koblA sammen eller er dem bare lagt litt rart? Endret 15. mars 2005 av stidz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm... du har nok svaret der ja Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Neida ledningene er ikke koblet sammen.Jeg kan opplyse om at det ble mye penere i mitt kabinett når jeg satt den inn, men fikk imidlertid ikke sjansen til å sjekke hvordan det så ut under uv-belysning fordi min harddisk begynte å brenne. Så 160GB opp i røyk, og hadde tenkt å ta backup i natt , typisk. Så jeg rev ut alle delene av maskina og hev de på gangen, så nå er maskinen min pensjonert, setter aldri mer no inn i det kabinettet. Så dessverre er Operasjon Kabelstrømpe utsatt på ubestemt tid. En jeg kjenner hadde og problem med en varm 160gig i et DELL kabinett. Men det ble vist bedre når han kjøpte nytt kabinett. Det var vel ikke en WD du hadde? Lenke til kommentar
xcase Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 om det er WD disk må du sørge for å ha rikelig med kjøling. WD disker yter godt og alt det men har en tendens til å bli veldig varme. Selv har jeg 3x 200gb WD og har montert ekstra vifter nær dem for å få kjølt dem ned. Anbefales å gjøre dette. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 om det er WD disk må du sørge for å ha rikelig med kjøling. WD disker yter godt og alt det men har en tendens til å bli veldig varme. Selv har jeg 3x 200gb WD og har montert ekstra vifter nær dem for å få kjølt dem ned. Anbefales å gjøre dette. jeg har 5 wd disker og de er kun varme vis de er tildekket, ellers er dem langt under varmen på en maxtor disk f.eks Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det var en 160GB Maxtor som jeg kjøpte på elkjøp i en krisesituasjon, den bråkte forferdelig. Skal prøve å prakke den på de i morgen siden den ble kjøpt i desember, etter min WD gikk kapputt. Skal aldri mer ha mine dyrebare datadeler inni det kabinettet mer! Men det blir jo litt juks da å fortsette Operasjon Kabelstrømpe i et nytt kabinett , blir det ikke? Stidz: de er bare lagt litt rart for å skjule minidrevkontaktene! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det var en 160GB Maxtor som jeg kjøpte på elkjøp i en krisesituasjon, den bråkte forferdelig.Skal prøve å prakke den på de i morgen siden den ble kjøpt i desember, etter min WD gikk kapputt. Skal aldri mer ha mine dyrebare datadeler inni det kabinettet mer! Men det blir jo litt juks da å fortsette Operasjon Kabelstrømpe i et nytt kabinett , blir det ikke? Stidz: de er bare lagt litt rart for å skjule minidrevkontaktene! ok, da så, jeg skjønte først ingenting jeg. skjønte ikke hvordan du hadde tredd på noe som helst viss alt hvar en runding Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har en Maxtor 160 gb selv fra elkjøp den funke drit bra bortset fra at den bråke fælt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 SURT! *kjappe seg å ta sikkerthetskopi* Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det ironiske var at jeg skulle ta backup i natt.. Typisk! Jaja, blir S-ATA på meg ivertfall endelig ! Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 s-ata koblinger sitter dårlig hvertfall min....men men Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 s-ata koblinger sitter dårlig hvertfall min....men men Mine sitter veldig greit, men siden dine sitter litt løst, kunne du jo prøve en "lås". Har sett det, men husker ikke hvilken netshop det var hos. (mine sitter kanskje bedre siden jeg har festet dem sammen med piperensere, litt stilig synes jeg) Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har en Maxtor 160 gb selv fra elkjøp den funke drit bra bortset fra at den bråke fælt maxtor..... 160gb...... bråk??? ser ned på den helt nye maxtor 160gb sata harddisk. ikke åpnet engang. men men. stå på tørrfisk. kjøpt nytt kabinett. vi sier det ikke er juks Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 åssen lås tenkte du på da sigen? :S hehe mine har stor sjanse for og dette ut hvis jeg kommer ner den Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 wilai,15/03/2005 : 19:59 men men. stå på tørrfisk. kjøpt nytt kabinett. vi sier det ikke er juks Takk! Trengte den ! Men det blir jo mye bedre plass da i et Midi-tower enn i mitt gamle kabinett, så det blir jo automatisk lettere å få det pent. Husk min Maxtor var en IDE! Er ikke sikkert at det er samme med S-ATA utgaven Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 åssen lås tenkte du på da sigen? :S hehe mine har stor sjanse for og dette ut hvis jeg kommer ner den Det er en eller annen for for lås som du setter på hd`en, slik at den ikke kan løsne av, med mindre du prøver_veldig_på å få den av. Men som sagt, husker jeg ikke hvor de har den, men jeg kan lete litt, legger inn her om jeg finner den. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 angående emne; "utsatt til påske".. har du fått gjort noe? update? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Har ikke fått gjort noenting siden kabinettet og delene fra mpx ikke kom fram i tide. Så må vente til posten starter opp igjen. Også har bildene mine fra forvirra.com forsvunnet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har vært litt dødt her de siste månedene siden jeg har vært litt.. øhm.. smålat med å få opp den nye maskina, og det tok en evighet før vannkjølinga kom, så imens jeg ventet på vannkjøling, så hadde jeg PSU'en liggende på sengen ferdig sleeva, så kom selvfølgelig herr P4-plugg gale kattepus og hadde det litt moro, så dere kan tenke dere resten (12 dagers venting på at blå UV-strømper skulle komme på lager) . Av en eller annen grunn er den katta gal etter kun P4-plugger, hadde en morsom liten film med hvordan katta kom snikende og gikk til angrep, men det var på hardisken min som tok fyr) også måtte jeg bøye hovedkortplaten fordi den kortsluttet HK, og når jeg endelig var ferdig å rydde etter mange timer, så kortslutta den igjen! Når jeg fikk maskinen omsider operativ og var ferdig å rydde, så var skjermkortet mitt på 147 grader celcius, så da var demonteringen igang igjen. Fikk endelig gode temperaturer og ryddet ferdig for siste gang( trodde jeg) og skulle ta bilder i kveld, men så streiket selvfølgelig vannkjølings-pumpen min. Begynner å lure på om det hviler en forbannelse over dette prosjektet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå