Gå til innhold

Operasjon Kabelstrømpe: Avsluttes snart

Anbefalte innlegg

Som man kan se på bildet, så har jeg det litt trangt i mitt kjære lille minitower, så nå skal vi se hvor mye det vil hjelpe med kabelstrømper. ;)

Poenget med denne tråden er å vise hvor mye kabelstrømper kan hjelpe selv den mest fortapte jungel med å se riktig staselig ut.

Stay tuned!

Slik ser strømforsyningen ut per i dag inni og utfor kabinettet.

:thumbup:

jungel.jpg

torrfisk_2.jpg

Oppdatering:

Nå er jeg endelig ferdig!

UV-Katodene har ankommet og PSU'en er klar til å sette i maskina!

Skal poste bilder snart.

Det tok så utrolig lang tid pga noen uventede elementer..

Oppdatering 2: Siden jeg startet dette prosjektet (som de som har følgt med vet), så har jeg byttet ut det originale kabinettet med et Thermaltake Shark, så operasjon kabelstrømpe vil fortsette på det.

Pga stadige problemer med vannkjølingen så har jeg ikke hatt strømforsyninga inne lenge nok til å få ryddet skikkelig.

Men nå sitter jeg med ferskt hovedkort i hendene mine (northbridge på det forrige ble svidd), så jeg tror (håper) at jeg har kommet til et endepunkt nå og kan si:

Operasjon kabelstrømpe nærmer seg sin ende. :thumbup:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har du plugget til en IDE kabel som du ikke bruker?

Hehe, godt spørsmål :ermm:

DVD-brennern tok seg bare en liten luftetur når bildet ble tatt. :)

Er litt småsint på meg selv for at jeg har klart å bestille en 90CM UV-IDE kabel til mitt midi-tower. :whistle:

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar

Prescott P4 CPU temp: 51 C (idle)

Ja, så var vi igang.

På bildet ser man alt jeg skal bruke til å gjennomføre operasjonen, merk at det ikke er noe fancy molex-pin fjerner , men i overklokking.no ånd en hårnål bøyd til (beste molex-pin fjernern jeg har vært borti). ;)

post-226-1109786654_thumb.jpg

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Hvorfor har du plugget til en IDE kabel som du ikke bruker?

Hehe, godt spørsmål :ermm:

DVD-brennern tok seg bare en liten luftetur når bildet ble tatt. :)

Er litt småsint på meg selv for at jeg har klart å bestille en 90CM UV-IDE kabel til mitt midi-tower. :whistle:

Du må ha et veldig lite midi-tower, for jeg MÅTTE bestille det for at det skulle rekke, måtte strekke den som fulgte med på 45 cm.

Håper det blir bedre inni der med kabelstrømper, det er jo verre enn mitt, noe jeg ikke trodde var mulig. :tease:

Lenke til kommentar
]

Du må ha et veldig lite midi-tower, for jeg MÅTTE bestille det for at det skulle rekke, måtte strekke den som fulgte med på 45 cm.

Håper det blir bedre inni der med kabelstrømper, det er jo verre enn mitt, noe jeg ikke trodde var mulig. :tease:

Feilen er nå rettet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...