schwami Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har funnet to sett for vannkjøling under 1000,-: Thermaltake BigWater og WaterChill CPU Cooling kit Entry Kit KT03-L20/220v Hvilken bør jeg kjøpe? Takker gjerne for andre forslag til kjøling under 1000,-. Det er hovedsaklig cpu jeg skal kjøle, muligens en 6800LE senere. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mange har hatt problemer med bigwater da, selv sviktet pumpen på min bw etter 1 måned, holdt på å svi CPU'en! Merka det ikke før "alarmen" kom fra høytalerene! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har BW selv(har bare hatt det 1 elr 2 uker) men jeg er sånn passe fornøyd, ikke helt det jeg håpa på, men så ga jo jeg bare 575,- for den på MPX.no Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) BB på PSdata. har bedre service der så når (ikke om) noe svikter er det ikke verdens vanskligste sak og få nye deler ha en "dryppeskål" under blokkene og tanken itillfelle det skulle leke Endret 1. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vil si at det siste forslaget ditt MagE er noe "tungvint" Da kan man like godt gå for bra luftkjøling! (Hvis man ikke skal bruke mer penger..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå