Myklebust89 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette er det første nevneverdige bildet jeg har tatt med mitt nye kamera, Olympus Camedia C-725. Har ikke endret så mye, har bare gjort om til svart/hvitt, fjernet en lodott og en irriterende bakgrunn. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Jeg må si at dette der er et fint portrett Bildeutsnittet er akkurat passe og bildet er jevnt over skarpt. Bildet har også en litt spesiell stemning, ikke dyster, men det er vanskelig å legge ord på det Søsteren din ser ganske kul ut på bilde og det er sikkert også det du prøver å formidle med dette portrettet. Jeg syns det var et veldig bra portrett Stå på videre! Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig pen jente!! Har du flere bilder eller? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig pen jente!! Har du flere bilder eller? Tviler på at fyren kommer til å gi deg nummeret hennes... Bildet var ganske stilig, det stive intense blikket er veldig spennende, særlig når bare er et øye Men eller så var komposjonen litt stressende med det at du har bare bittelitt luft under haka, enten for du ha litt der(og over henne) eller så får du kutte inn på haka. Når du først har så tett komposjon så bør du også være konsekvent og ta vekk luften på siden(dette kan du gjør i PS). Helt OK bilde... men ikke noe å hoppe i taket over. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Når du først har så tett komposjon så bør du også være konsekvent og ta vekk luften på siden(dette kan du gjør i PS). Hvor mener du at at jeg skal kutte da? Ganske nærme ansiktet eller? Hansy: edit: omformulering. Endret 2. mars 2005 av Burner89 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Altså, jeg er litt enig med TLZ, du kunne godt å hatt litt mer luft rundt, slik at det ikke blir litt sånn "halvcloseup". Men er egentlig ikke helt sikker på hvordan det ville sett ut. Syns det er et veldig fint bilde jeg! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 prøv deg litt fram i photoshop med cropping tool.... Ja, på en måte gå nærmere... Lenke til kommentar
lillerampen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Slikt ville kanskje jeg croppet bildet.... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Lillerampen: Syns at det utsnittet ble litt for nærme, kunne tenkt å se litt mer rundt Men det ble fint da, spørs hva man vil med bildet/vise i bildet... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Prøvde å snitte litt, men utgangspunktet er alt for trangt etteer mitt syn... ha mer luft neste gang du tar et bilde... Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Skal huske på det, TLZ, men ho satt liksom så jævlig nærme. Var egentlig ikke ment som et "kunstnerisk" bilde fra min side, men når jeg fikk se det tenkte jeg at det kunne bli fint med litt endringer... Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det var et skikkelig bra bilde! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Tusen hjertelig takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå