Forhatt Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har akkurat fått ny PC, med XP. Men jeg har et problem. Nå har skjermen slått seg av flere ganger, uten at jeg har fått den på igjen. "NO SIGNAL" står det. Dette skjer med kanskje 10-15 min mellomrom, og eneste utvei jeg finner er å boote. Vet dere om dette er hardwarefeil? Eller hva er dette? Bør jeg kreve å få ny maskin? MVH Forhatt Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Nå har jeg installert drivere for skjermkortet da, og problemene er litt anderledes... om jeg trykker på en nedlasting eller noe, kan maskinen låse seg slik at jeg bare kan bevege musen på en linje... så rebooter den av seg selv, og jeg får beskjed om at en alvorlig feil har skjedd... Når jeg prøvde å spille diablo 2, da tok det veldig lang tid før maskinen begynte å laste tingene, og etterpå fryste bildet seg, og jeg fikk beskjed om at grafikkdriverne var tilbakestillt ellerno... Dette er en helt ny pc, skikkelig dritt! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 No Signal betyr at kabelen fra skjermen ikke får kontakt med skjermkortet. Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 instaler driveren for skjermkortet på nytt, Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Det har jeg prøvd, har tilogmed prøvd å hente ny driver fra nettet. Lenke til kommentar
Forhatt Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Ok, har løst det Load safe-proof settings i bios, og så enable fast write. det holdt ikke enable i bios, måtte laste ned en ny driver for radeon 9600 som gjorde at jeg kunne enable det i os'et. Så hvis noen har slike problemer med ati-kort, så vet dere hvordan jeg løste det. Lenke til kommentar
johnsen1337 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 du forhatt jeg har akkuratt det samme problemet, tror du jeg kan få din msn så du kan guide meg litt nermere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå