clayman_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 va er best av disse leverandørene under adsl. skal kjøpe 3000/512-640 (Bluecom leverer 640 ut) blir mest brukt til spilling. takk Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 SHDSL'en til bluecom er den grei? link 2048/2048 Kbps. blir mest brukt til spill som sagt. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skal du spille velger du Catch uten tvil. Har Bluecom selv, og er kjempefornøyd, men kjenner flere med Catch som har en mye bedre opplevelse med linja derifra. NGT er nogo om du skal bruke linja til spilling, spesielt om du spiller i klan. NGT har utrolig dårlig ruting, som vil si at pingen til utenlands ikke er spesielt mye å skryte av. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 SHDSL linjen da? er vel mest best, når jeg har litt bootcamps med spill (som cs og wow) Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 SHDSL linjen da? er vel mest best, når jeg har litt bootcamps med spill (som cs og wow) den er å foretrekke ja /daC! Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 SHDSL linjen da? er vel mest best, når jeg har litt bootcamps med spill (som cs og wow) den er å foretrekke ja /daC! bra ping til alle under spilling mener du da? Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 SHDSL linjen da? er vel mest best, når jeg har litt bootcamps med spill (som cs og wow) den er å foretrekke ja /daC! bra ping til alle under spilling mener du da? jau, er det jeg mener /daC! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har Bluecom selv, og er kjempefornøyd, men kjenner flere med Catch som har en mye bedre opplevelse med linja derifra. Bør snart bli ett fett i og med BC er et underbruk av Catch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå