Gå til innhold

Er service Pack 2 til windows XP noe å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke så lenge vil du ikke lenger ha noe valg. Windows Update vil da bare tilby sikkerhetsoppdateringer til Windows utgaver med SP2 installert. Jeg har ikke hatt noen problemer med SP2 så langt, og de fleste barnesykdommene har etter hvert blitt luket ut gjennom flere oppdateringer. Tror nok du trygt kan legge inn SP2.

Lenke til kommentar

har ikke hatt problemer jeg heller. men nå kjører jeg da heller ikke XP+Sp2 på noen av mine maskiner mer heller da, men Windows 2000+Sp4. når jeg før hadde XP+Sp2 hadde jeg bare problemer med et par gamle spill som jeg liker godt:

TuxRacer

Trigger

DX-Ball og et til mener jeg å huske.

men er ikke avhennig av disse spillene. ser egentlig ikke vitsen i spill jeg altså.

siden at jeg nå har Windows 2000 så går nok dette i orden.

men et enkelt svar på ditt spørsmål: ja du bør nok installere Sp2.

offtopic: når det gjelder Windows XP og oppdateringer. vil Windows Update automatisk laste ned og installere Sp2 eller? da bør de vel KANSKJE fikse de spille problemene sine da. broren min klager visst på at Sp2 ikke er noe særlig bra på spill.

Lenke til kommentar
Det eneste negative jeg kan se med SP2 er hvis du overklokker og går for høyest mulig benchmark. Du vil score dårligere i bla. CPUmark.

Grunnen til at ytelsen i SP2 er dårligere er fordi med SP2 så overvåker systemet viktige filer osv for spyware, ormer og virus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...