Gå til innhold

Lav temp på skjermkort!

ADT

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte jeg skulle dele med dere den fine temperaturen jeg fikk med åpent vindu, dette er i tillegg med en CPU som utvikler hele 156 Watt tidligere i vannkjølings-systemet. ;)

edit: Minnet er også klokket litt lavere enn default XT PE hastigheter, men jeg har til gjengjeld et pro VIVO kort, så det er over vanlige hastigheter

edit: Når jeg tidligere i denne posten skriver "med åpent vindu" så betyr det at det er 2c i rommet, temp ute er -8c ;)

post-23-1109694992_thumb.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 og 19 grader stemmer det? hm då kan vell du klokke ein del då :hmm:

stemmer fint det ja, var 2c i rommet :p Ja, kunne sikkert klokket litt, men jeg skulle bare se hvor høyt jeg fikk CPU da jeg så hvor kald GPU ble i samme slengen. I dette øyeblikk, med 18c i rommet viser ATiTool 33c og 42c

Lenke til kommentar
' date='01/03/2005 : 18:40'] Litt upraktisk for nesten hva som helst akkurat det da :) Eneste må jo kanskje være å se dokumentarer på Globus 2 om pingviner :p

Hehe, enig i det, kan jo ikke brukes til noe, men nå kan man jo se på livet i seg selv som ganske upraktisk også, og da burde det jo være greit :p

Lenke til kommentar

Hehe, jeg skrudde ned på volten/klokken til CPU litt, og fikk litt sjokk når jeg så på tempene i ATiTool, turte ikke skru ned CPU mer etter dette. (Temperaturprobene jeg har på skjermkortet bekrefter det (De viste faktisk minusgrader))

post-23-1109709371_thumb.jpg

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...