Chakl Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) "ADMIN, SLETT DENNE POSTEN" Endret 1. mars 2005 av chakl Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Linken der oppe virker ikke. Her er linken som virker: http://www.freespaces.com/chakl/word%20problem.jpg Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke installert Word, så jeg vet ikke helt hvor du finner innstillingene for det. Uansett er det der bare et merke for å vise hvor margene kommer når du skriver ut, og de blir ikke med på utskriften, såvidt jeg kan skjønne..? Lenke til kommentar
grimsqueak Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Forresten så er vel ikke akkurat dette et hardware-problem.. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 ' date='01/03/2005 : 19:15'] Forresten så er vel ikke akkurat dette et hardware-problem.. Nei nei selvfølgelig er dette ikke en hardware problem, men eg fant ikke ut hvor eg skulle poste denne henn før nå..... Programvare -> Programvare er det rette stedet "ADMIN, SLETT DENNE POSTEN" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg