Cubus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Skal ha meg ny PC, skal brukes til 3D. Fant denne på Komplett: http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10076 Noen som vet om noe annet som kan matche dette både pris og ytelsesmessig? Vankelig å finne ferdige "pakker" med dual CPU...bortsett fra Dell da... Skal ha Dual Xeon 3,4 Ghz , 2 gig RAM, stor HD... Grafikkort er ikke det viktigste da jeg kan putte inn et hardcore 3D kort senere... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 du har ikke muligheten til og bygge selv da? sparer litt penger på det. Lenke til kommentar
Hypie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Men er Xeon-systemer noe særlig for 3D da? Er det ikke bedre med en kraftig CPU, evnt. med doble kjerner? Du vinner jo bare ca. 50% på å ha to prosessorer ,og når dette i tillegg er server-prosessorer..? EDIT: Det er kanskje ikke spill du tenker på? Om det er 3d-arbeid osv. kunne jeg jo kanskje skjønne det.. 3D er jo så mangt.. Endret 1. mars 2005 av Hypie Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Ja det er 3D arbeid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå