bj0rnar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Var litt usikker på om jeg skulle poste denne her eller under "harddisker", men valgte denne delen av forumet Har lest en del brukererfaringer på harddiskkabinetter, og de er forholdsvis dårlige alle sammen. Dette gjelder spesielt kabinetter fra eMagic og Zynet. Finnes det noen mye bedre varianter enn disse? Har dere noen gode anbefalinger? Samtidlig slenger jeg på et nytt spørsmål; jeg skal sette inn en WD 200GB JB, men den disken er helt full, og det er derfor viktig at jeg ikke mister noen filer under overflyttingen! Det er ikke slik at man må formatere disken på nytt når man setter den inn i et slikt kabinett? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 IcyBox Den er digg, eller hva? Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Designmessig er den topp Men har du erfaring med støynivå / brukervennlighet osv? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mpx har også Icybox, til en bedre pris: http://mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=51...7&g1=37&g2=1013 Når det gjelder støy, så lager ikke dette kabinettet mer støy enn det hardisken lager, men det isolerer heller ikke veldig bra. Men helt ok og enkelt og sette opp. Du putte inni gamle eller nye hardisker, men du må huske på at dataene blir mer sårbare når det er i en sånn boks, og du burde forresten huske og koble fra i windows før du slår av disken for og unngå tap av data! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg postet en tråd om IcyBox for ikke så lenge siden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=373744&hl= Den er veldig brukervennelig. Støynyvået avhenger vel av hvordan harddisk du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå