bnezofil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 mistet mobilen med på teppet i dag, og da var det fullt av støv mellom displayet og skjermen. Det ser hel fælt ut, pluss at det "skjuler" litt for skjermen. Noen som har tips til å fjerne det? Har prøvd å støsuge mobilen fra alle mulige kanter med en skikkelig kraftig støvsuger. Er trykkluft en idè? Eller veil man da bare gjøre vondt værre? Det er forresten en T68i... Her er et bilde: (beklager litt dårlig bilde, men dere ser da litt iallefall. Har dessverre kamera med dårlig makro-grense...) Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jepp Er nok ingen annen vei ut Du får ta av fordekselet, om det går ann, og pusse skjermen bakfra derfra Det funker væfall på 5140 og 3510 Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Så dere tror ikke at det vil være mulig å bruekr trykkluft via joysticken for å få støvet ut til siden? For det var jo fra joysticken det kom, det ser jeg tydelig utfra mønsteret på støvet... Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 prøv med trykkluft da vel. telefonen tar nok ikke skade av det. men du trenger ikke holde pistolen helt inne, da blir trykket stort. Husk at lufttrykk er farlig. setter du pistolen direkte til hus, blir det hull, og da får du luft i blodet, og da kan hjertet stoppe. kompressorer er alvorlige verktøy, og mange som arbeider med lufttrykk har dessverre erfart at det er skummelt! Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 nå er heldigvis ikke vår kompressor den kraftigeste, men jeg får se. skal prøve i morgen, den står inne under båten, så da gidder jeg ikke hente den idag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå