Ohny Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jøss først må jeg si at jeg ble imponert av w800i selvom jeg har kun hørt om Clara. de to stiller sikkert opp like sterk. Men en av dem skal jeg ivaffal ha. jeg skal på cebit om akkurat 1 uke.. men klarer ikke å vente så lenge. til dere som har studert nøye på de to, noen som kan gi meg + og - om dem? jeg er klar over at de ligger på nettet nå, men sitter i en stor prosjekt har ikke muligeheten til å lese igjennom alt. ivaffal ikke på russisk og sånt. tenkte om dere kunne ta en brainstorm på de to? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ganske enkelt valg egentlig siden K750i kommer i 2. kvartal og W800i i 3. kvartal (Hvis jeg ikke tar feil ). Jeg kommer til å kjøpe K750i når den kommer, så kjøper jeg W800i når den kommer . De er jo nesten identiske, synd at W800i ikke kamera-deksel Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Du har vært her på mobilforumet en stund Ohny, og skal kjenne de ulike forumseksjonene godt. Denne posten er feilpostet og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg