Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload

Anbefalte innlegg

Så de har sendt ut sånne brosjyrer?

Trur jeg henter posten jeg :)

Fikk det igår, men vet ikke hvordan rutinene for utsending av sånne er, men det står PÅSKEKAMPANJE på den, så du får den nok snart... Mulig det var med i Aftenposten, men er litt usikker på det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg klager ikke jeg ;) Joda har nok snakket med telenor noen ganger dette her har skjedd i de 2 siste månedene, men og dette ut har jeg alltid gjort!

Vi fikk jo linja oppgradert gratis fra 1024 til 2048 og 1 månede gratis internett siden isdn boksen måtte omkobles av montør.

Men det er ikke jeg som eiger internett, det er pappa og jeg er bare 15 år så jeg ringer ikke til telenor og klager fordi da tror de bare jeg er en unge som ikke har peiling og sier att det er min feil...

Lenke til kommentar
Syns Telenor bare kunne droppet denne "utbyggingen" og hoppe rett på ADSL2 isteden.

Syns 24000/3000 frister litt mer enn 2048/448 jeg  :dribble:

*edit*

2048, ikke 2024.

*edit*

Så dei som ikkje har adsl i dag skal ikkje få heller?

Tenk om det var du som satt uten?

Da hadde det blitt ein anna pip i fløyta ja.

Kva skal vi med adsl 2 da? Lese VG 10 ganger kjappere?

Laste ned enda meir piratkopiert programvare?

Laste ned enda meir piratkopierte filmer og musikk?

Så lenge man er fast oppkobla, over 1mbit så klarer alle seg fint.

Ingen som lider nød, ingen som stryk med.

Noen har faktisk andre behov enn deg. Å ja, om jeg hadde hatt en 25mbit adsl2 linje, hadde jeg kost meg over hvor raskt jeg kunne fått lest vg OG hvor fort jeg hadde fått lastet ned piratkopiert film/musikk/programvare. Å ja, det er ufattelig synd i de som sitter på isdn. Men når du nevner det der, så får jeg minner fra barndommen da jeg ikke ville spise opp maten min, å mamma snakket om de sultne barna i afrika. Å jada, hadde jeg vært uten bredbånd hadde jeg sutra som en gal. Men heldigvis, er jeg ikke det.

Edit: Er vi ikke litt offtopic nå? :p

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

En økning fra 128 - 256 :thumbup:

Har det noen særlig innvirkning på MMORPG's som Anarchy Online?

Mye man kan gjøre som er lovelig med høyere oppload:

-Dele bilder/filmer via nettet med venner for de som gjør det

-Onlinespill, menst hvis du hoster med mange folk

-Raskere å legge ut vedlegg her :p

-laste opp filer på webservere hvis du har det.

-Surfing hvis mange deler internetten

Og sikkert mange andre ting.

Lenke til kommentar
Å ja, om jeg hadde hatt en 25mbit adsl2 linje, hadde jeg kost meg over hvor raskt jeg kunne fått lest vg OG hvor fort jeg hadde fått lastet ned piratkopiert film/musikk/programvare.

Hei,

Nu er det nogen år siden mine børn gik i skole - men jeg tror neppe at en 25Mbit ADSL2 linje vil øke lesehastigheten på nogen måte. :thumbup:

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar

uansett om min linje hadde fungert fin (gjorde det før selv om jeg datt ut) så er ikke 2048 k/bits nok i download for meg.

Nå tenkter sikkert noen "å herregud for en bortskjemt unge", vel det eneste jeg bruker internett til er og laste ned og surfe litt.

Og til det har jeg ikke noe imot å få 12 mbits linje for meg selv i og med at pappa sender mange mailer, broren min laster på bittorrent, jeg laster på dc og søsterea mi glor på web tv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Så lang tid?

Hvordan øker de foresten? Sende ut en mann til hver eneste telefonsentral eller har de egne servere de ordner det på?

Telenor er ikke treig... Jeg fikk ADSL 4 dager føre jeg skulle, med riktig upload og raskere download. Ingen nedetid enda heller :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk det igår, men vet ikke hvordan rutinene for utsending av sånne er, men det står PÅSKEKAMPANJE på den, så du får den nok snart... Mulig det var med i Aftenposten, men er litt usikker på det...

Jeg fikk samme brosjyre idag og ifølge den er det disse hastighetene som tilbys :

704x256

1024x384

2056x448

Lenke til kommentar

Jeg fikk samme brosjyre idag og ifølge den er det disse hastighetene som tilbys :

704x256

1024x384

2056x448

Gjelder dette bare de som kjøper ADSL fra Telenor i kampanjeperioden, eller for oss eksisterende kunder også som allerede har ADSL levert av Telenor? Jeg har nemlig Basic 704x128 og kunne virkelig tenke meg høyere "opp-hastighet".

Lenke til kommentar
Med ADSL+ så funker vel "Video On Demand" bra? Streaming med høy kvalitet :thumbup:

NRK streamer med 900 kbps på høyeste kvalitet. Dette gir, etter min mening, meget godt bilde.

På 17 og 19 tommers pc skjerm ja men som erstatning for tv er det ganske crappy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...