Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor øker upload

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Refererer til tidligere tråd, der jeg nevnte Atle Lessum.

Jeg sendte en ny epost til Lessum der jeg konfronterte han med JARA oppgraderingen til sommeren og det eneste han svarte var:

Følg med, dette blir spennende...:-))))

Atle

.....det blir nok, men ikke rett etter påske som vi hadde håpet på :)

Lenke til kommentar

Vel, nok er nok. Bytter til Catch 2100/512 den 16 April (da går bindingstiden ut på Telenor ADSL hos meg). Catch har gratis etablering, gratis modemleie, og de betaler også gebyret til Telenor (jeg har ikke fasttelefon). Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Vel, nok er nok. Bytter til Catch 2100/512 den 16 April (da går bindingstiden ut på Telenor ADSL hos meg). Catch har gratis etablering, gratis modemleie, og de betaler også gebyret til Telenor (jeg har ikke fasttelefon). Gleder meg!!

Aldri slått deg inn at det er du som betaler alt?

Dei har jo seffølgelig lagt på din abb pris.

Lenke til kommentar
Eagle' date='08/04/2005 : 14:38'] Telenor kommer til og gjøre oppgraderinger, men det er først til sommeren!!

Er ganske sikker på dette her...

Trenger ikke være ganske sikker på dette. Jara har jo bekreftet at det vil skje i sommer. Vel og merke ikke den samme store oppgraderingen i upload hastighet som enkelte ønsker. Men de kommer med nye raskere nedlastningshastigheter, som sikkert enkelte av dere etterspør.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg har nå Online Basic (704/128) og lurer på om hvis jeg oppgraderer linja til Online Medium (1024/256) vil jeg da automatisk få den nye hastigheten - altså 2000/300 på lik linje med de som er nye kunder etter 1. Juni?

Dette var kanskje vanskelig å forstå, men tror dere de som oppgraderer linja si automatisk vil få den nye hastigheten på lik linje med nye kunder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...