Gå til innhold

Musikk du synes er hyggelig?

RastaXP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[sett inn lang diskografi om Nightwish]

Majoriteten av Nightwishs tilhengere ligger under 16 år. Da karakteriserer jeg det som fjortissmusikk. Om de appellerer i de baner skal jeg ikke påstå, men det er der tilhengerne deres ligger.

Angående TV-reklamene - jeg ser mye på TV, og har sett drøssevis av reklamer for Nightwish, så å påstå at de ikke finnes blir feil. Om Gluecifer har sendt TV-reklamer vet jeg ikke. Poenget mitt var at det var primært på den måten og via Svisj-aktige TV-programmer at Nightwish ble ordentlig kjente, og ikke pga. at musikken er banebrytende og brøyter seg vei gjennom alt mainstream-dillet.

Det med at de tror de er skumle var selvfølgelig ikke seriøst ment, og din oppfatning av det sier egentlig mest om hvor seriøst du tar det jeg sier. Jeg sier det mest for å plage deg, jeg. :green:

Om de komponerer gode låter får bli opp til den enkelte, men oppbyggingen av instrumentalbitene i alle låtene jeg har hørt (som inkluderer Oceanborn og Wishmaster) er på ingen måte unormalt bra, originalt eller utenom allfarvei. Vil driste meg til å si at det er veldig, veldig mainstream.

Discografien din av Nightwish skal du få kose deg med uten motargumenter fra min side.

(Naiv betyr gotroende, skjønner ikke helt sammenhengen i det du skriver om å være naiv.)

Lenke til kommentar
[sett inn lang diskografi om Nightwish]

Majoriteten av Nightwishs tilhengere ligger under 16 år. Da karakteriserer jeg det som fjortissmusikk. Om de appellerer i de baner skal jeg ikke påstå, men det er der tilhengerne deres ligger.

Angående TV-reklamene - jeg ser mye på TV, og har sett drøssevis av reklamer for Nightwish, så å påstå at de ikke finnes blir feil. Om Gluecifer har sendt TV-reklamer vet jeg ikke. Poenget mitt var at det var primært på den måten og via Svisj-aktige TV-programmer at Nightwish ble ordentlig kjente, og ikke pga. at musikken er banebrytende og brøyter seg vei gjennom alt mainstream-dillet.

Det med at de tror de er skumle var selvfølgelig ikke seriøst ment, og din oppfatning av det sier egentlig mest om hvor seriøst du tar det jeg sier. Jeg sier det mest for å plage deg, jeg. :green:

Om de komponerer gode låter får bli opp til den enkelte, men oppbyggingen av instrumentalbitene i alle låtene jeg har hørt (som inkluderer Oceanborn og Wishmaster) er på ingen måte unormalt bra, originalt eller utenom allfarvei. Vil driste meg til å si at det er veldig, veldig mainstream.

Discografien din av Nightwish skal du få kose deg med uten motargumenter fra min side.

(Naiv betyr gotroende, skjønner ikke helt sammenhengen i det du skriver om å være naiv.)

Det du sier om at majoriteten av Nightwishs tilhengere er 16 og yngre er tull, du har ikke noe grunnlag for og komme med den påstanden!!

Og jeg mener Nightwish er et genialt og orginalt band som kombinerer metal med klassisk vokal... Nightwish er stemningsfull musikk med råe riff og vakre soloer

Nightwish har både triste, råe og hyggelige låter!!

Btw "Edguy - King of fools" er hyggelig :love:

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Angående TV-reklamene - jeg ser mye på TV, og har sett drøssevis av reklamer for Nightwish, så å påstå at de ikke finnes blir feil.

Jeg har aldri påstått at de ikke finnes, jeg bare konstaterte at jeg aldri har sett det noen gang. Jeg har sett flere Gluecifer-reklamer enn Nightwish-reklamer.

Vel, jeg vil påstå at de er like mye "mainstream" som Gluecifer, og Gluecifer er heller ikke "unormalt bra, originalt eller utenom allfarvei".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...