Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er ikke alle på hw forum nettverket litt sære da? Jeg kjenner deg ikke, men sier kun at jeg ikke er enig i musikksmaken din.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mange på HW.no er litt sære ja... men langt langt ifra alle... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hehe, gjeng med nerder som bruker fritid på å diskutere musikksmak, overklokking, datadeler og slikt. Er ikke det sært? Jaja, er selv litt sær, og er glad for at alle ikke er en avarage Joe.. Hehe! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, men nu er det vel nok off-topic, men jeg skal ha et siste ord ( ): Metall er vel ypperlig som hyggelige låter, og da tenker jeg på balladene- de er koselige de! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Er ikke alle på hw forum nettverket litt sære da? Jeg kjenner deg ikke, men sier kun at jeg ikke er enig i musikksmaken din.. Det er ikke alle som ser den skjønnheten enkelte ser i metal. Selvom det er litt ''syk'' musikk er det på en måte veldig hyggelig, siden man får ut mye ved bare å høre på en skive. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Joda, metal er bra det, men ikke som hyggelig musikk. Eller, metal-balader er bra! Skriv gjerne ned en liste med gode metal-balader. Siden man egentlig skal skrive hvordan musikk som er koselig her. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Joda, metal er bra det, men ikke som hyggelig musikk. Josh! Ok ikke såååå mange.. Men sjangere power metal har utrolig mye overoptimistisk og overglad! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Joda, metal er bra det, men ikke som hyggelig musikk. Josh! Ok ikke såååå mange.. Men sjangere power metal har utrolig mye overoptimistisk og overglad! Finntroll feks. Trollhammaren og introen til Jaktens Tid. Ganske roligt og hyggelig. Men aldri om jeg hadde gidda å kjøpt ei plate med de Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Joda, metal er bra det, men ikke som hyggelig musikk. Josh! Ok ikke såååå mange.. Men sjangere power metal har utrolig mye overoptimistisk og overglad! Power metal?! *grøss* Øhøhø, skrive-Sigve Endret 1. mars 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bra TLZ at du ser begge sider i saken. Metallica - no leaf clover synes jeg er ganske hyggelig! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 IRON MAIDEN - BLOODBROTHERS!!! den er så fin og koselig... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 IRON MAIDEN - BLOODBROTHERS!!! den er så fin og koselig... Word! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ja, deluxe! Flere Iron Maiden sanger som også er veldig koselige. *se igjennom cd'ene* Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Men, nok off-topic folkens? On topic: Noen som har hørt bakgrunnsmusikken i ps2-spillet "The Getaway"? Det er koslig musikk! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 -Knutsen og Ludviksen Støttet! Skikkelig god norsk gladmusikk. Øystein Sunde er også god norsk gladmusikk. Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Merkelig at Mr. Jenssen ikke har nevnt verken Promoe eller Looptroop - kremen av hiphop, og skremmende hyggelig musikk samtidig. Jeg må for så vidt si meg enig med H.kon i at Depeche Mode kan være meget hyggelig, og nevne (som "just chillin'"-musikk) The Real Group. Til slutt må jeg også få nevne Lemon Tree av Fool's garden som en god kandidat, og ikke minst sanger av Röyksopp og Ralph Myers & the Jack Herren band. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Merkelig at Mr. Jenssen ikke har nevnt verken Promoe eller Looptroop - kremen av hiphop, og skremmende hyggelig musikk At jeg kunne utelate det! Jeg tenkte at det lissom ikke passa inn med Pachelbels osv. Men når man snakker om Promoe og Looptroop: Looptroop-albumet "The Struggle Continiues" er meget avslappende og koslig! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Gluecifer? Jaja, nå har jeg hørt det også :!: Er det noe som er virkelig dårlig gjennomført, så er det dem! Heh, den var nesten litt morsom. Gluecifer er det mest gjennomførte rock-bandet i Norge, om ikke hele Norden, noen sinne. Ville vært forsiktig med å kalle de for ugjennomført, ettersom de har gitt ut noen album som har fått utrolige kritikker i svære internasjonale magasiner og TV-programmer - magasiner som setter trender og ER musikken. Nightwish, derimot, har vel så vidt fått en eneste god kritikk og er blitt kjent utelukkende gjennom TV-reklame og fjortissprogrammer, type Svisj Metal - men tar jeg ikke mye feil er du vel en gjennomsnittsseer. En dårlig operasangerinne sammen med finner med langt gult hår som tror de er særdeles skumle mens de skrever og spiller på "grunge"-instrumenter - nei. Dessuten var det vel snakk om musikk man synes er hyggelig. Hva som er hyggelig i finsk operametal, ser jeg ikke helt. Automatic Thrill er et raskt og up-speed album med glade sanger man blir glad av, altså er det hyggelig. Jeg står på mitt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Den satt i sikringsboksen tenker jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Purify: Ser aldri på svisj, kan ikke huske å ha sett noe særlig tv-reklamer... og kjøpte ei av skivene etter å ha lest en av flere positive kritikker. Vokalen hennes er ganske bra vil eg si, men er nok ikke alle som liker den, er tross alt opera. (Liker selv litt klassisk og opera.) Og det siste... grunge instrumenter? (men NW er vel ikke akkurat gladmusikk) Forøvrig så synes eg Gluecifer er litt kjedelige, Span har mye mer "punch" etter mitt syn... men det blir vel en smaksak On Topic: Hvis du vil ha bra powermetal som ikke er er for klisjeisk og bra så er "Jorn" å anbefale. Får ihvertfall meg i godt humør. Deep Purple er relativt upbeat og er god gammel 70s rock. Led Zeppelin er heller ikke å forakte. EDIT: Godt å ha deg tilbake Purify. Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå